• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Mia888

Imorgon är det dags igen och om inte Lasse åker hem nu så blir jag Gr!%kseinipn!! Så arg blir jag

• Anna ML

Mia888: Hehe det vill ja kalla arg men jag tror du kan förbereda dig på allt, inget förvånar mig längre

• maria1978

Jaha ikväll är det dax igen då... *suck* ...Han blir väl kvar en vecka till...skulle inte förvåna mig alls... Förvånad Brandeby alltså!!

• Plitta

Funderar på o stämma tv4 för att dom plågar mig gång på gång med att ha kvar denna Lasse... Eller ska jag stämma svenska folket.. hehe..
    Menar inte allvar... Men den där stackars gubben, Lasse mår ju inte bra av o vara med.... Han kolar väl av denna pers...
    Åkte han ut skulle det återstå en danstävling.. Nu är det ju bara en tävling om för- o emot Lasse.
    Aja.. kollar ikväll iaf.. o är Lasse kvar efter kvällens slut.. så spenderar jag nog inte mer av min tid till det programmet...

• Trynträ

Om Tv4 var lite smarta så skulle de släppa Lasse. Annars lär detta vara sista säsongen de kan visa Let's dance. Alla kommer ju ändå bara att se det som en ploj.

• Squeezetoy

Fattar inte de som röstar på honom att det är plågeri för stackarn. Han vill ju verkligen inte vara med! Det är faktiskt elakt av folk när han ju säger rakt ut att han inte vill vara med. Då kan det ju inte vara av folkkärhet de röstar utan bara för att förstöra.

• Aros rosen
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)
    Lasse & Ann: Aussie(1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

Vill oxå vara med, tycker Martin och cecilia är så duktiga och söta ihop...

Tycker även synd om Lasse som har sådana fans eller vad det ska kallas som inte vill hans bästa. Han bönar och ber om att få lämna detta och de bara trotsar och röstar kvar honom.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥mina hjärtan Lucas och Oscar ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mia888

Helt vansinnigt att man låter honom vara kvar, han vill ju inte karln!! Ut med han nu då, snälla svenska folket, låt bli att rösta. Fast det är vi ju överens om här innne, borde gå ut med det i nyheterna eller nåt

• Neonlight

min röst lägger ja på min vän martin *o cecilia så klart*