Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hur stora foton har ni skickat in på era tävlings-layouter? Bara vanliga 10x15 cm eller förstoringar? *funderar på om jag ska skriva ut dem hemma, eller åka in till stan för snabbframkallning*

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Pushar för min fråga... nån här är det väl som har skickat in till tävlingen, eller?

Hur stora foton har ni skickat in på era tävlings-layouter? På vanliga 10x15 cm eller förstoringar? *funderar på om jag ska skriva ut dem hemma, eller åka in till stan för snabbframkallning*

• Marajjah
    Pyret78 skrev 2007-01-29 22:18:42 följande:
    Marajjah! Jag skrev ut här hemma på fotoskrivaren o då valde jag förstoringar. Jag skrev ut 2 Lo:er på ett A4, så formatet blev väl ca 20x15. Men Lo:n var ju mindre eftersom den var 4-kantig. Lo:n blev väl ca 15x15 då
    Tack så mycket för svaret Pyret!

*funderar vidare*
  • Marajjah

Melle
    Jag har olika, skulle lätt tröttna annars på samma hela tiden.

• Marajjah

Asrta1
    Har också kollat + kommenterat.

Scannat å klart! 10 nya lo:s i galleriet för den nyfikne!

• Marajjah

Vad menar förresten tävlingskommitén med att layouterna som ska vara med i tävlingen med stort T ska vara original?

• Marajjah

Poststämpeln 31/1 gäller. Jag har frågat...

Å nu har jag gjort den sista lo:n - inte alls nöjd. Kanske jag knåpar ihop ännu en ny i morgon. Blir så trött. Hade gjort en finfin, men den bedömde jag som att den var alldeles för o-original, dvs jag hade liftat lite för mkt. Så nu har jag gjort en ny på samma tema som jag inte är nöjd med. Orkar jag göra en till? ALlt annat är klart att skickas iväg. Men, nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon för att scrappa.

• Marajjah

nu har jag hittat ett foto som jag skulle kunna scrappa. Blir nog en ny i morgon.

• Marajjah

Såja, nu är brevet till tävlingen fixad. Snacka om ångest i natt då jag skulle sova. Var INTE nöjd med in "årstid-lo" så jag gjorde två nya innan jag kände att det var ok.

Grattis Claudia!

• Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-01-31 14:02:18 följande:
    Skulle behöva lite råd här Har klätt en gammal ful lampskärm med lite papper och band för & "piffa" upp den lite. Provade sätta på lite bling för att få den roligare men kan inte bestämma om jag ska ha dem eller inte Vill inte ha den så mycket dekorerad eftersom det inte riktigt passar min inredningsstil, men blir det för tråkigt utan nåt mer än bandet? Vad tycker ni? Ska blommorna vara på eller ej? Eller ska jag dekorera den ännu mer med något annat? Lägger upp en bild med och en utan (obs. bandet sitter snett men det är för att jag inte satt fast det ordentligt än)Ankiz: Kanonfin LO! Fint det blev med Mullberry papret.Asrta: Förstår att du blev nöjd, den var sk*tsnygg!Mamma i småland: Kan inte heller se den.
    Utan bling tycker jag är finast. Jag tycker att det blir för mkt annars.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket