Minimalla skrev 2007-02-02 15:44:39 följande:
Som vanligt blir jag sååå glad över era gulliga kommentaros! kanskesnart skrev 2007-02-02 14:50:34 följande: Hej, hopp. Vad mycke fint ni gjort! Har kikat in i gallerier och försökt kommentera (sorry om jag glömt någon), men det är svårt att risa och rosa när allt är så himla otroligt fint!!Minimalla: Vilken härlig LO med er låt! Har haft problem sista dagarna att komma på vad jag ska scrappa om men nu vet jag precis Tack för inspirationen (& hoppas det är ok att jag liftar din idè om låten)Ha en fortsatt trevlig dag allihop (kan man ha annat när det är Fredag) TJING. Fritt fram för liftning . Jag läste ju vad du skrivit om hur du tappat lusten att scrappa så det var faktiskt det som fick mig att lägga ut min senaste LO, om den kan inspirera dig att scrappa lite mer så har du gjort min dag . Frågor från Cheri:1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"Alltså, jag skulle ju vilja välja skitigt rockigt eller tufft punkigt men jag tror det får bli färgsprakande glatt.2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?Just nu är det nog BasicGrey (inte alla serier men gärna blush och uc och så de nya då - yummie!).3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?Röd4. Prickigt eller schackrutigt?Prickigt5. Randigt eller rutigt?Randigt
du svarar ju också samma som jag och Mammsy.

Jo79 skrev 2007-02-02 15:41:29 följande:
Här är min nya scraphörna, jag är så nöjd så nöjd. Det fattas några hyllor till vänster om datorn och en hurts under skrivbordet, men annars är det nog ganska klart. Just nu... ...och såhär blev kortet som jag CASE:at från Muhren. Mamma till KaramEllen
Är den där minibyrån sån från IKEA? Den kan du ju alltid göra altered scrap av. Skulle nog bli snyygt.