Förr oss som är fast i Scrapträsket
Hmmm, ni som använt sånna där färdiga ramar till foton (finns på magdas, http://www.magdas.se/index.asp?contentpage=products&kategoriid=61). Hur har ni fått fast dem? Någon med bra tips på hur man kan göra?
Hmmm, ni som använt sånna där färdiga ramar till foton (finns på magdas, http://www.magdas.se/index.asp?contentpage=products&kategoriid=61). Hur har ni fått fast dem? Någon med bra tips på hur man kan göra?
BV
Vet du inte svaret på min fråga? Verkar inte som om det är ngn annan än vi vakna så här dags, eller?
Vad pysslar du med? Jag väntar på att akrylfärg ska torka å sen ska jag lägga på lite glitter stick. ![]()
BV
Näe, nu glor jag på glitter sticken som torkar saaaaaakta. Alldeles för sakta faktiskt. Händer ju inget med den. Får ta tag i den i morgon. Med glaze menar du??
Claudia
Du har ingen anledning till oro, du är en toppenscrappare juuu!
Kollade nyss in mina senaste alster å bara jag får tävlingsbidragen inskickade, dvs när jag valt vilka av alla nya som ska få vara med så har jag en hel del nytt som ska läggas ut i galleriet.
Nu ska jag hänga tvätt, å sen ska jag nooog sova, eller ja, jag ska läsa tidningen.
Se om jag kan komma på ngt smart till en av mina lo:s som ser tom ut...
Cama
Vi får bara själva och sätta oss och tjöta hos BV kanske...
*loggar in*
Ska svara på två frågor.
Claudia
Jag sover snart! Idag har vi varit iväg å badat å sen spelat Cluedo med ett par goda vänner. Igen scrapping å jag tror inte jag hinner med dessa layouter tyvärr...
*gråter floder*
Å sen diskuterades datumet när grejjerna ska vara inne å då undrar jag om inte den 31/1 är på onsdag å var det inte då de skulle vara inne??
Nu SKA jag sova!
Jag är också dödliget less på den där tävlingen. Vill bli färdig så att jag inte får sån prestationsångest. Dessutom känns det som om jag aldrig har tid över till annat än scrappingen till den där tävlingen. ![]()
*nu är det dags för mig att kika in igen, min tid nu juuu* ![]()
Kikkan
Jag handlar främst från ScrapAddicted, Pappersbiten & Scrapoteket.
BV
Eller "Inte alla flingor i paketet.."