Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

DianaJ skrev 2007-02-02 23:01:31 följande:
    Måste bara höra med er (eftersom jag sitter och chalkar just nu) vilken är er favoritfärg på Color Box fluid chalk? Som ni använder mest?
    Dark Brown, Chestnut Roan och Charcoal. Funkar alltid!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    DianaJ skrev 2007-02-02 23:22:48 följande:
    Marajjah - Och det är såklart inga jag äger! :) Får lägga till lite på inköpslistan mao.Har ni sett de nya dynorna som KI Memories släpper nu? Färgerna ser i alla fall himla mumsiga ut! :)Hur är det med brads då? Favoritmärke?Jag köper MM och Heidi Swapp men tycks använda HS för jämnan. Gillar färgerna och att de är så blanka i ytan.
    man kan aldrig ha för lite. jag har flera andra färger oxå, men de använder jag inte lika ofta som de jag skrev
  • Marajjah
    Camasunary skrev 2007-02-02 23:35:28 följande:
    BV: Va??! Fanns inte Ellos-katalogstilen med som ett alternativ?
    Hur är man då? Stilren, klatchig och smal? Eller vad?Flört 
  • Marajjah

Claaudia
    du är ju också sketaduktig. Så fin! Å söt!

Å alla andra har också gjort finfina lo:s.

Nu susar jag in till swescrappblogg.

• Marajjah

Mia
    Jag har en del på engelska bara för att jag tycker att det har passat så bra. Ofta tycker jag att det är kortare ord på engelska för många av de ord/titlar jag vill ha.

• Marajjah
    Jo79 skrev 2007-02-05 21:17:55 följande:
    Ja, han klagar nog mer på tiden jag lägger ner *håller med Cheri* Jag ser dock inte vitsen med att sitta i soffan och glo på dåliga serier/filmer/whatever bara för att "umgås"... Jag vill scrappa när jag har tid!! Mamma till KaramEllen
    Kunde inte sagt det bättre själv.
  • Marajjah
    kikkan skrev 2007-02-06 23:04:53 följande:
    Jag hade ju en fråga åxå ju....Nån här som har gjort nån typ av dörrskyllt?? Jag håller på med en som Tindra ska få in till sitt rum. Typ "Tindras rum" eller nåt. Men det skulle vara kul att se lite förslag. Jag står liksom still med tavlan.
    Har du senaste numret av Scrapbooking m.m? Där hade en tjej gjort en dörrskylt.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket