• Cheri
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 22:11:08 följande:
    Cheri skrev 2007-03-01 22:03:35 följande: Hööööörni tjejjer.. kan jag locka er att vara med kanske???www.love4colors.com/scrap_ sketchchallenge_mar... Snygg skiss, men vad är embroodling?
    Embroodling är precis som doodling fast med stygn Som i embroidery=broderi
  • Cheri
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 22:25:43 följande:
    Cheri skrev 2007-03-01 22:19:56 följande: NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 22:11:08 följande: Cheri skrev 2007-03-01 22:03:35 följande: Hööööörni tjejjer.. kan jag locka er att vara med kanske???www.love4colors.com/scrap_ sketchchallenge_mar... Snygg skiss, men vad är embroodling? Embroodling är precis som doodling fast med stygn Som i embroidery=broderi Tack Tänk vad många nya ord man lär sig med scrapbooking/kortmakeri
    JA o inte tusan är det lätt att hänga med i svängarna!!!
  • Cheri

bv.. du ska in o skriva upp dig på träff listan bums! *ger order*

• Cheri

hej tjejjer!!

shit vad cs ni har!!!

sådär mkt har inte jag alls.... blir till o shoppa imorrn då

nu när jag håller på o pular med min scraphörna... vad har ni för smarta förvaringstips o dyl??

Hur har ni gjort? Hr ni foton på era hörnor??

• Cheri
    Marajjah skrev 2007-03-02 21:49:47 följande:
    cherijag har bilder på min hörna. välkommen in å titta. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jättefint! Tack för titten! Är den från Classe den där pryllådan? Med en massa fack?
  • Cheri

Såg ni dom där som hade gjort lådor med hål i som dom stack ut banden igenom? Så drar man ut en bit o  klipper av bara? På scrappiz tror jag jag såg dem...

Såna tänkte jag göra! Verkar ju helsmidigt, någon med erfarenhet?

• Cheri

annars funderade jag på batt trä upp banden på rullar på hushållspappershållare.. såna stående

• Cheri
    Skumpis skrev 2007-03-02 22:24:58 följande:
    Fast hur långa band har ni egentligen? Jag har massor av band som jag bara köpt en meter av. Jag tycker det är snyggt att förvara dem efter färg i glasburkar. Fast kanske inte lika praktiskt som era förslag.Är alla scrappare ordningssamma? Är det en egenskap som pysslare har kanske??? Själv är jag nog ganska ordningsam. Eller vad säger du Mammsy?
    jag är ordningssam men stökig
  • Cheri
    Johanna 79 skrev 2007-03-02 22:29:04 följande:
    Go' kväll alla scrappare!Har inte varit så aktiv här under veckan. Bara tittat in men inte skrivit så mycket. Har haft en tuff vecka med begravning...Men nu sitter jag här och är sugen på att göra en beställning av destresser. Någon som kan tipsa om en bra sida, snabb leverans och billig frakt!
    Tyvärr ingen aning, tråkigt med den jobbiga veckan *kram*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket