• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

theosen skrev 2007-02-18 00:38:00 följande:
    Jag e kvar... försöker få in lite nya LO:s, men det tar lite tid. Är så kass på detta
    Äss då! Det är bara det att det TAR tid
    claudia79 skrev 2007-02-18 00:40:29 följande:
    Cheri skrev 2007-02-18 00:19:14 följande: vad tror ni om såna här för pappersförvaring?? www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc... Haha undrar vad maken säger imorgon bitti när han ser att skoställen återfinns på min kontorshylla2 nya Lo:s i galleriet som vill få ris/ros
    HAHA På allvar???

Oooooh vad fina nya!!!
    theosen skrev 2007-02-18 00:48:31 följande:
    Scannar ni in era bilder? Isåna fall, hur får ni ihop skarvarna snyggt?
    Tycker det är lättare att fota i dagsljus!
  • Cheri
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-18 08:59:47 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-18 08:10:51 följande: Skohylla som pappesförvarnig funkar utmärkt Men jag föredrar mappvagn som jag kan stänga in i skåpet nr klåfingriga Lisa är här uppe... Skohylla fungerar bra om förvaringen är i en garderob, annars kan papprena blekna.Jag gillar skarpt min mappvagn
    Varför bleknar dom?
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-02-18 15:37:44 följande:
    Ååå vilken underbar sovstund lillan hade nu!2LO's och lite fix med papper och album hann jag med!!!2,5h ungefär, inte dumt när man har ångan och inspirationen uppe
    ooooooh trevligt!! Får man se ellä? Oskyldig
  • Cheri
    Asrta1 skrev 2007-02-18 14:46:38 följande:
    Hejhej på er alla glada scrappare!Hoppas ni haft en bra scrap-helg Har 5 st nya LOs i galleriet och ni får gärna risa eller tom rosa så blir jag jätteglad Har ju fastnat lite i mitt scrappande...jag får allt så "4kantigtrakt" och har nu försökt ändra mitt "tänk" och tycker själv jag kommit en bit framåt.......Den som heter "Puss mitt hjärta" gjorde jag till en utmaning och den som heter "Tuff" är gjord efter skissen som var härom veckan på swe-bloggen, dom övriga har jag listat ut själv Ha en fortsatt trevlig scrap-söndag! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Oh vad fina! Jag gillar verkligen "Puss mitt hjärta" !
  • Cheri

en fråga....

Om man har tex 4 bokstäver på en Die till QuKen... Då måste man trycka ut alla dom bokstäverna fast man egentligen bara behöver en av dom va?

• Cheri

sett spännande alster i nya numret av scrapbookin m.m.

gratis o sånt till er!

• Cheri
    annika5064 skrev 2007-02-26 21:10:53 följande:
    kikkan skrev 2007-02-26 21:08:26 följande: Jaha, då är jag här igen efter en jobbig helg där vi har legat i magsjuka hela högen här. Usch, fy och blääää. Så jag har väl gått miste om jättemycket här i scrapträsket i helgen. Tråkigt, och jag orkar inte just nu läsa allt som ni har skrivit i helgen. Om jag missat nåt viktig kan ni väl tala om det. Tex, Annika, vad har du blivit som alla grattar dig för?Venezuela: Jättefin LO om din pappaHoppas ni är friska nu, magsjuka är ju värst! Jag har fått den stora äran att bli inspirationsdesigner på swescrapbook.blogg.se/index.html 
    grattis!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket