• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-03-04 14:32:59 följande:
    Cama: Njae, jag tyckte mässan var lite sådär...Hittade en del saker jag ville ha, men bara hälften.Nytt? Hmmm runda chippisar köpte de flesta (Framför näsan på mig ) Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    HAHA o vissa helt utan att veta hur
  • Cheri

träääääääääääääääääääääääääääsktroooooooooooooooooooooooooooll!!!!!!!!!!!!!!!!

• Cheri

shit.. jag vill SÅÅÅÅ gärna babbla med er!!

Men jag har inte tid *buuuhuuuuuuu* måste gå igen *snyft snyft*

glöm inte bort mig bara!!

• Cheri

Snön ligger vit på taken... endast Cheri är vaken..

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-03-07 18:37:22 följande:
    Någon som har adressen till Cheris hemsida/blogg?Letar skissen... Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    www.love4colors.com
  • Cheri
    Loppan79 skrev 2007-03-07 20:11:31 följande:
    Å vad roligt. Grattis Cheri!
    Tack! Men det återstår att se vad det blir utav det hela
  • Cheri
    Mammatill2små skrev 2007-03-07 20:19:44 följande:
    Hej! Har en liten fråga som någon vänlig själ kanske vill svara på... Scannar eller fotograferar ni era LO´s? Jag tycker inte att det blir bra hur jag än gör. Min scanner tar bara A4 så jag måste scanna i 2 delar och den fixa ihop i Photoshop, men det blir en ful skarv tycker jag, och fotar jag så blir det ofta blänk av blixten och färgerna blir inte så bra. Hur gör ni kloka o erfarna???
    Jag bruakde fota mina i dagsljus, så slipper man blixtblänket, problemet är att den alltid blir skev och konstig ändå. Så jag bröjade scanna, men då får jag scanna in varje LO i 4 delar och sedan klippa ihop allt så det blir en liten procedur, trots det kan jag tycka att dte är värt det.

Annars så gillade jag verkligen Elsies sätt att fota en LO i hennes blog, ska man fota dem ska man fota dem såhär tycker jag. http://bp3.blogger.com/_jg9uI0nISU8/RcP25PkmelI/AAAAAAAAAh8/kneIAywoh-M/s1600-h/sk17_elsie.jpg
  • Cheri
    Helenaj skrev 2007-03-07 22:18:39 följande:
    jag tycker barnmatsburkar funkar utmärkt till allt smått!
    bra ide!! tack!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket