NyfikenÖrn skrev 2007-03-13 21:03:43 följande:
Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande: Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is Gillar du den inte??!?! Shit alltså, jag gillar den jättemycket och hade varit supernöjd om jag någon gång skulle lyckas åstadkomma någonting liknande (typ aldrig )!!!!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
Äh klart du kan! Jag känner bara att jag inet la ner min själ i dne o då gilalr jag dem sällan

Fnyz skrev 2007-03-13 21:15:30 följande:
Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande: Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is superfin, å jag ser att du använt de runda jigsaw-bokstäverna som vi snodde framför ögonen på cia
fnyz.blogg.se/HAHA precis.. helt utan att veta hur till och med.. Jag visste ju inte att jag hade köpt dom.. trodde ju att jag varit där i montern och skulle köpa dem men de var slut.. o så hittade jag dom i min påse lite senare HAHA Zzzz *sömnbrist* fniss