• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oooh.. och jag som tycker att det är sååå knepigt att skära ut

• Cheri
    mama77 skrev 2007-03-08 22:55:55 följande:
    CRAFTROBO Jag såg två lyckliga ägarinnor lämna syfestivalen med bruna kartonger -undrar hur det går för er med era CR?Får min nästa vecka.....ÅÅÅÅ jag har stora planer för denJippi jag har fått en Craftrobo 070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
    haha GRATTIS!

Jag har snart fått en Silhuette jag
  • Cheri
    Jen 82 skrev 2007-03-08 23:00:25 följande:
    Är det någon som vet om det finns pennor, typ som zig men med typ pensel spets? Det jag är ute efter är en penna med mjuk spets. Någon som har  något tips?
    Det finns ju en ZIG med en "brush tip" Men menar du mjuk som i en pensel liksom så tror jag inte  att det är sån? Bara formad som en? Eller?
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-03-08 23:03:23 följande:
     *Håller för öronen stenhårt* LALALALA vill inte bli avis.......ÄR avis!!
    Du får komma o låna
  • Cheri
    Fiafisen skrev 2007-03-13 18:38:24 följande:
    Nu va jag bara tvungen att pröva...Ja, tillomed jag klarade av det... Tackar Jen 82!
    oh! jättefin!!
    Bark skrev 2007-03-13 18:44:24 följande:
    Ny Lo, enkel som vanligtFick mitt paket från papp och scrapp idag, har längtat SÅ efter mina foamstamps. Måste få pröva dom, det får bli imorgon. Mamma till Jasmine & Timmie
    Kanonsöt!!
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2007-03-13 15:05:53 följande:
    Nu har jag lyckats fota LO:N som tog mig ur min vidriga scrapblock Så här ser den ut
    sååå fin!
  • Cheri

Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is

lo_mars1.jpg

• Cheri
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-13 21:03:43 följande:
    Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande: Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is Gillar du den inte??!?! Shit alltså, jag gillar den jättemycket och hade varit supernöjd om jag någon gång skulle lyckas åstadkomma någonting liknande (typ aldrig )!!!!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Äh klart du kan! Jag känner bara att jag inet la ner min själ i dne o då gilalr jag dem sällan
    Fnyz skrev 2007-03-13 21:15:30 följande:
    Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande: Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is superfin, å jag ser att du använt de runda jigsaw-bokstäverna som vi snodde framför ögonen på cia fnyz.blogg.se/
    HAHA precis.. helt utan att veta hur till och med.. Jag visste ju inte att jag hade köpt dom.. trodde ju att jag varit där i montern och skulle köpa dem men de var slut.. o så hittade jag dom i min påse lite senare HAHA Zzzz *sömnbrist* fniss
  • Cheri
    Cornette skrev 2007-03-13 21:48:41 följande:
    Cherie & Fnyz - Det var ju faktiskt jag som skulle ha de runda chipboardsen... /Cias syster Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    haha na na na na naa naaaaaaaaaa Räcka ut tungan
    MAMMSY skrev 2007-03-13 21:44:38 följande:
    Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande: Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is  Löv löv löv it!!!! Vad är det för artikel du skriver

Tack! Inne här i min craft avdelning http://www.love4colors.com/craftarticles.html

-----------------

Hörrni, ni glömmer väl inte bort att hänga på utmaningen va?

• Cheri
    Cornette skrev 2007-03-13 22:00:33 följande:
    Cheri - jag har tappat min scrapinspiration bara för det! Eller... jag letar info... Men jag kommer banne mig aldrig våga lägga upp några LO's här! Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    Klart du ska!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket