• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jättefina LO´s bark!! Jag älskar stjärnor o gillade verkligen "bad to the bone"

Håller med om att det är lättare att scrappa för tjejjer!

Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri

Jag har btw lagt in mina 2 alster från igår.. ska snart lägga upp lite foton från självaste träffen oxå

Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri

Nuså finns foton från scrapträffen för er som är intresserade! Ligger under mappen "träskträff 070318"

Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri
    Tjejtrazan skrev 2007-03-20 12:11:52 följande:
    Cheri skrev 2007-03-19 22:59:20 följande: Nuså finns foton från scrapträffen för er som är intresserade! Ligger under mappen "träskträff 070318" Elsie Flannigan ROCKS!Åh vad roligt att se några av er tjejer!!! Ni ser ut att ha haft jätteskoj Men var är Cheri!? Eller är jag blind
    Bakom kameran *fniss* Det kommer fler
    Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-03-20 22:09:37 följande:
    kanskesnart: Jag brukar limma figuren jag ska blinga, lägga den på ett ihopvikt A4. Sedan häller jag en ordentlig hög med glitter på figuren, tar upp den försiktigt, dunkar av den lite så överflödigt glitter trillar av. Därefter viker jag pappret en ggn till och häller tillbaka överflödet av glittret ner i burken igenHär är min tolkning av denna månades Scraphus skiss.Risa och rosa gärna
    Oh vilken söt! Vilket underbart papper!
    Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri

Nån som har flockat sin LO?? Vill se...

Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-03-22 12:47:37 följande:
    Cheri - min snöLO har flockad rubrik.... haru skaffat päls??? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Undrar om jag är trög lr om jag måste leta mig in i din blog.. Fundersam
    Elsie Flannigan ROCKS!
  • Cheri
    kanskesnart skrev 2007-04-04 14:17:10 följande:
    Evenstar: Den blev jättefin!Bark: Oj, vad duktig hon ärJag behöver lite råd.. Gjorde en ny, väldigt enkel, LO igår, men den känns inte bra Tycker rubriken ser konstig i förhållande till resten. Vad tycker ni? Ska jag ändra den?
    Tycker den är fin! Skulle nog bara kunna tipsa om att eventuellt lägga till en till av de där glittriga dekosarna någonstans om du har fler? Eller ev. kanske dra linjer runt hela lo´n för att skapa en "ram" runt hela innehållet. Om du nu måste ändra på något
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket