• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-02-13 18:37:21 följande:
    Johanna mfl som har dåligt ljus där ni scrappar.Jag har köpt en dagsljuslampa! Dvs en sån som man kan ha till ljusterapi hemma tex.Ger jättebra ljus, men min var bökig att placera. Har inte kommit på ngt perfekt ännu, men det kommer
    å va smart! jag ska ju snart inreda mitt scraprum och just belysningen vill jag satsa mycket på. tänkte ha många ljuskällor så man kan både varier oich få det riktigt ljust.
  • Fnyz
    Favoritbutik på nätet: oj finns många, men i vanliga fall hade jag sagt www.scrapbookbutiken.se men nu blir det nog www.magdas.se

Nästa inköp blir: chipboardformer som swirls, pilar m.m.m..m

Favoritdeko just nu: garn, floss, knappar

Används aldrig på LOs: mesh harj ag aldrig provat och figurstickers hatar jag

Less- or more-LOs: more!!!!!.

Antal LOs i månaden: hmmm i somras räknade jag ut att jag scrappat 50LO:s/månad men nu kanske det är 20-30st.

Antal LOs totalt: oj, 200 kanske?

Tid för en LO: effektiv tid helt i lugn å ro...1timmme är vanligast, 20 minuter har förekommit och 5 timmar har hänt 1 gång!

Tråkigast att shoppa: Fotofix, gluedots och sånna basgrejer
  • Fnyz
    Coursell skrev 2007-02-14 14:31:13 följande:
    Vad är det för något man använder för att färga kanerna på papprena?
    fluid chalk
  • Fnyz
    Sol30 skrev 2007-02-14 14:48:50 följande:
    Har gjort en till lo nu. Finns i mitt galleri. Den förra tyckte jag var för rörig, så nu blev denna vääääldigt enkel. Så jag vet inte om det är riktigt färdig....Förslag mottages gärna. www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php
    jag tyckte den var fin som den var, även fast jag är en som scrappar "desto mer desto bättre" så gillar jag enkla LO:s åxå å den här tyckte jag var  aldeles perfekt, ibland behövs inte så mycket, å ibland så ska man absolut inte ha nå mycket för fotot ska komma till sin rätt
  • Fnyz

nu har jag laddat upp några av de LO:s som ajg senaste veckan har scrapapt till pappa och hans frus 50års album

den sista är på mig nytaget foto efter att jag var till frisören

• Fnyz
    malin ulrika skrev 2007-02-14 15:48:22 följande:
    Fnyz,snyggt album!Och vad fin du blev efter klippningen!(Jag har inte varit hos frisören sedan förste sonen föddes 2001, kanske är dags eller vad tycker ni... )
    å tack jag är till frisören 2ggr/året, äääälskar att gå dit men har inte råd så jag fick det i födelsedagspresent nu är verklgien nöjd med resultatet
  • Fnyz

kram allihopa på alla -dag

jag kunde ju inte få en block efter tävlingen med stort T eftersom jag hade albumet till pappa at göra, emn hela januari gick ju åt till tävlingen så jag låg efter med det albumet men nu är det bara 1 LO kvar

• Fnyz
    Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande:
    Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )
    skapa hobby på hornsgatan och papprika finns i sthlm åxå men ajg vet inte var
  • Fnyz
    Sol30 skrev 2007-02-15 20:22:06 följande:
    Ifall ni undrar varför jag smyger runt i era gallerier är det för att jag letar inspiration och idéer till vinter-lo:s! Så ni som har såna, hojta gärna till!
    hojt
  • Fnyz
    Jen 82 skrev 2007-02-15 21:43:02 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande: Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )Panduro ligger på Kungsgatan vid hötorget ner emot östermalmstorg. Skapa ligger på Hornsgatan vid Mariatorget Papprika ligger inte centralt utan i Gubbängen ca 15 min med t-bana från centralen + 5 min prommenad. Scrapstudion ligger på tomtebodagatan Sen tipsade B V om en bokaffär i PUB huset med scrapsaker (men där har jag inte varit) och det ligger också vid hötorget
    en fråga till dig som verkar mer kunnig i sthlm magdas ligger väl nordöst om sthlm åxå?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket