• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia och mystjejen: ja gå med i den de e kul det är ju för att få fler band, så man köper 3 olika band, 10 meter av varje och skickar i 10 små påsar till mig å så får man 10 små påsar med 3 olika band i tillbaka då har man band så man klarar sig ett tag

• Fnyz
    Mystjejen skrev 2007-02-08 13:09:44 följande:
    Nu har jag ansökt om medlemsskap på swapparna på scrappiz...Funderar på...Det där mentor programmet el vad det kallar det, vad innebär det? Hur funkar det?
    man kan vara mentor eller ha en mentor eller så kan man ha ett så kallat mentorutbyte med en likgiltig. det är väl mycket för sånna som inte har en sån här tråd att be om råd i man hjälper varan eller sin adept med uppläg, färgval, rubrik m.m. m.m. m.m. det finns lite riktlinjer som man kan följa eller så lägger man upp egna tillsammans mentor/adept
  • Fnyz

har gjort en LO till kickispyssels februaritävling: det är en blushig LO till 100års albumet som ska vara klart om en vecka lite drygt Förvånad

• Fnyz

claudia: det är basic greys minimonogrambokstäver å både mina och cheris är från blushserien men de finns ju till alla bgserier precis som de vanliga bg monogrammen, har använt dem som mall till "en vintrig promenad" åxå.

å tack för alla rosor

• Fnyz
    InaFia skrev 2007-02-08 16:57:38 följande:
    Fnyz- Härlig lo, dina är alltid super.Ni andra som har lagt in nya också är superfina också, kommer inte ihåg några namn för jag har läst ikapp 20 sidor nu. Så sorry!!!Har knappt tid till att scrappa så något stämplande blir det inte här men ni som håller på med det, är det mest till kort eller använder ni det på lo´s också???Tyvärr inget fotograferande av mina nya lo´s idag heller, har inte varit hemma på dagen och nu är det mörkt igen så kanske imon. Mamma till Ellioth
    mest till kort men jag har använt på en LO men den var till tävlingen så den får ni se sen
  • Fnyz

ååå mammsy har blivit liftad på SWE va kul, å grattis mammsy

• Fnyz

hej tjejer, fnyz har tänk göra en riktig freestyle LO Fundersam det är till 100årsalbumet å ska vara förstasidan där de står lite om de båda som fyller å så ltie grattis å massa sånna små meningar här å där fast de slutar säkert att det blir en fnyzsida med datautskriven text, fotomattor och floss

• Fnyz
    Mystjejen skrev 2007-02-08 20:22:59 följande:
    Fnyz: Vad spännande... Ska bli kul att få se hur det blir! Oavsett hur det slutar så blir den säkerligen jättebra! Du e duktig du tjejen!!
    GeneradKyss
  • Fnyz
    SandraK skrev 2007-02-08 21:24:05 följande:
    Alltså, jag måste bara få säga att jag verkligen älskar min chestnut roan-chalk! Jag gjorde ett kort igår, och blev inte alls nöjd med resultatet och insåg att jag klistrat fast allting för snabbt, för jag ville chalka kanterna. Så jag gjorde ett kort till med samma papper, men med chalkade kanter och blev om än inte helt nöjd, så i alla fall hyfsat nöjd! Vill ni se vad jag menar, kika in på min blogg: smamirakel.blogg.se/Det är helt klart min favvo-färg!
    ja chalk är min bästa vän, se bra vilken skillnad!"
    Camasunary skrev 2007-02-08 21:24:15 följande:
    Ska bli spännande att se Fnyz goes freestyle!! Det ser jag fram emot!
    ooo nu har jag förväntningarna på mig känner jag Hemlis kanske skulle ha testat först å berättat sen ifall jag skulle ha lyckats
  • Fnyz
    roha skrev 2007-02-09 08:01:19 följande:
    Letar efter en sån soufflepenna på panduro, emn jag hittar inte.Hittade embossingpennor...e det samma sak????Gomorron förresten!! Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    nej, de heter sakura gel-roller soufflé
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket