• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

alldeles ny tycker jag är gulligt

• Fnyz

TACK allihopa för alla kommentarer om min senaste Ego-lo jag är själv jättenöjd med den och det trodde jag aldrig jag skulle vara med en LO där jag är med på kort

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-23 19:30:48 följande:
    Fnyz: Häftig LO. Tycker tom att datummärkningen på fotot har existensberättigande i det här fallet. Och det är inte illa. Liftvarning på momangen! Kanske kan vara det som får igång mig. Ha en fortsatt trevlig dag!
    tack dessutom var det min födelsedag så jag ville verkligen ha med datumet å därför står det 23år på den lilla lilla lappen under fotot
  • Fnyz
    kikkan skrev 2007-02-24 14:49:44 följande:
    Nu är jag här igen, orkade inte ens titta åt datorn eller åt scrapparbordet igår. Jag och lilltjejen åkte på magsjuka igår....bläääää. Hade hoppats på att Tuva som är så liten inte skulle få det, men det fick hon. Men hon tycks ha klarat det bra. Har jag missat nåt här igår, nåt intressant. Nån som visade upp nån ny LO här igår? Orkar inte gå egenom alla sidor nu tror jag, är fortfarande otroligt matt....
    jag ahr lagt ut nån ny i mitt galleri iaf
  • Fnyz
    Bark skrev 2007-02-24 17:22:51 följande:
    Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa. Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!! Mamma till Jasmine & Timmie
    jättefin! är den i 8*8? mysig rubrik och lika underbart kort
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-24 19:27:31 följande:
    orkar inte scrappa idag. vart på ikea o handlat. blev ingen mappvagn hehe. kanske nästa gång?woohoo på månda kommer de ett paket me massor av roliga saker. o så måsta ja åka till syrran nästa helg o hämta mer saker.. posten kom dit. inte bott där på 4-5 år ju.. men jaja.. kanske itne sagt. men jättefina LOs. allihopa.fnyzvart hittade du papper med text på? de såg fräckt ut. tror den va på en månads Lo?
    menar du sånt här papper: http://www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/php8kjr8z.jpg det var det jättelängesen jag köpte men det heter iaf: "Carolees creations – Heart strings"
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-24 19:54:40 följande:
    ja är de samma som på 6 mån?sett roa o blått men de va nog till baby..
    japp de e samma men de syns mer på den jag visade detvar därför jag valde den
    Blommig skrev 2007-02-24 19:34:10 följande:
    Hej på er tjejer!Det var länge sen jag skrev här. Har inte hunnit med att hänga med er här.*synd*Men nu har jag en fråga till er.Jag vet att det finns andra ställen än scrappiz som brukar ha cybercropar. Kan ni tipsa om nått annat ställe?
    scraputmaningen har en CC imorrn!
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-24 20:09:24 följande:
    jaha ok. ja den va så fin. men som sagt bara sett rosa o blå. men får kolla vidare. men kan ju inte ta tidnings papepr hehe
    men nu har du ju namnet på det iaf så du kan söka efter det.
  • Fnyz
    pylle skrev 2007-02-24 21:29:39 följande:
    ååå ska bli så skoj imorgon kommer pyret och fnyz till mig åå vad vi ska scrappa hela dagen.
    woohoooo cybercrop-scrapträff hos pylle
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket