• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
    svårt, måste nog bli tufft punkigt

2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
    Cosmo cricket eller basic grey (speciellt blusch och urban couture)

3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
    i vanliga fall blå men inom scrapping så skulle jag vilja säga vitt men det är knappt nån färg...

4. Prickigt eller schackrutigt?
    prickigt

5. Randigt eller rutigt?
    randigt

• Fnyz
    Matriark skrev 2007-02-02 17:57:52 följande:
    Jag är fortfarande ensam ruta. Tänkte iaf på en annan sak. Vi verkar vara många som väljer röd. Men varför då finns det så lite röda scrapprodukter. Röda möntrade papper är nästan omöjligt att hitta, de enda jag har med lite rött i är Basic Greys "Gypsy". Har man tur går det att hitta röda knappar eller blommor, men då får man leta länge. Jag har flera gånger kollat runt just efter röda saker att scrappa med eftersom barnen ofta har röda kläder på sig på korten. Inte lätt.
    jag tycker jag har massa röda saker, både röda prima, röda blommor från magdas, röd floss, röda knappar, röda brads, röda mönstrade har jag använt ett karen foster bl.a.. nä nu måste jag äta

rkamar
  • Fnyz

åååååååååååååååååååå jag har abstinensbesvär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitt internet å även pylles harl egat nere i nästan ett dygn!!!!!!!!!!!!!!!!!

hade sådär 50 sidor å läsa ikapp kändes de som.

• Fnyz
    ScrapAddicted skrev 2007-02-03 16:44:55 följande:
    Snart ska vi iväg och handla mat å så, och gå och äta på Burger King... ville bara kika in här å *vinka* lite :D
    *vink vink*
  • Fnyz

men vad är det häääääääääääääär bara 1 sida att läsa igenom!! måste vara för att det var lördag elle nå

• Fnyz
    Meli skrev 2007-02-04 12:47:07 följande:
    Nu har jag äntligen lagt upp minanya Los, har lagt en del i galleriet, men det är så trångt där eftersom jag inte har plus, men jag har alla på min blogg istället, scrapoteket.blogg.se
    å va fin 2 månader var sånt härligt foto på henne åxå
  • Fnyz
    Loppan79 skrev 2007-02-04 14:35:00 följande:
    Visst är det väl korthuset ni brukar beställa ifrån? Blir det bra bilder?
    jag använder jämt önskefoto www.onskefoto.se
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-04 16:37:16 följande:
    nån som gjort en LO med svart bakgrund. hur blev de??
    jajamen två på senaste tiden iaf, rosig och en vintrig promenad jag tycker det är sååå läckert att använda vitt eller svart CS som bakgrund!
  • Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-02-04 18:02:52 följande:
    Här kommer mitt kort som blev en LO Finn 2 fel...dagens tävling Någon som ser......??????Har gjort en dold journaling som ett litet kort som jag klämt dit med fotoankare...blev hyffsat nöjd då jag gjorde den och utan ngn plan Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    pricken ovanför första N:et kanske...
  • Fnyz

Loppan: på tisdag klockan 18:00 är du välkommen på scrapkväll hemma hos mig så ger jag dig en kurs i snabbscrap! om du vill åka till bollnäs vill säga jag är gräsänka heeeela veckan så du kan få sova här å så kan vi scrappa heeeeeela dagarna å kvällarna å nätterna!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket