• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

å grattis Claudia, med på swebloggen IGEN!

• Fnyz
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande:
    YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!!
    å va kul grattis

å även där såg att claudia79 låg grattis även där gumman
  • Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-02-19 17:48:02 följande:
     Tackar för alla söta komentarer!!!Å kollektivt grattis till blogg, å scrappiz publiceringar
    ååå den var superfin!! var in å kikade förstå då tänkte jag "men den har jag ju sett" så nu fick jag förklaringen
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-02-19 18:10:20 följande:
    nu får in hjälpa mig fann ett papperp  åtradera osm jag budat på.. med döskallar....vill hitta flera..hårdrockare osm jag är ås blev jag ås kär.... så finner in ås säg till
    har du sett rusty pickles papper? dem har flera sjörövarpapper som är tuffa jag köpte ettt par på magdas.se
  • Fnyz
    Peggy O skrev 2007-02-19 18:23:02 följande:
    Vet ju inte om det är just sådana papper. Men Magdas har papper med döskallar. Jättesnygga tycker jag, som har barn i "piratåldern"Mönstrade papper/Rusty Pickle/Cap´n Jack De har också Rub-ons med döskallar och sjörövarskepp
    skickade den länken precis till älvan i gästboken
  • Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-02-19 19:43:29 följande:
    Hejhej!Grattis till er alla som fått era LOs publicerade och liftade Vågar inte skriva något namn för jag är rädd att jag glömmer ngn då amningshjärna Har ett problem....jag kan inte bestämma mig för om Bazzill CS är lika tjock som papperna som kallas/är i Letter size?????Ngn som vet eller kan tänka sig ngt.....Sitter med både och framför mig men kan inte ta ett beslut...ska prova att skriva ut på pappert och jag vet att man får inte använda CS i min skrivare pga att pappert dras in från sidan...inte uppifrån och igenom.....Jag upplever det som att Letter size-pappert är tunnare men bara när jag känner med högerhanden inte vänster Hade ni vågat chansa????Gud vilket i-landsproblem man har Men jag vill inte offra min nya fina skrivare..... Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    min skrivare drar in papprena framifrån liksom å så kommer de ut på samma ställe typ som de dras in å de funkar finfin med vanlig CS har aldrig läst i instruktionsboken om de finns några "regler" där men jag chansade en dag å höll tummarna men den har ALDRIG ens hackat nå. det är en HP
  • Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-02-19 20:09:34 följande:
    Fnyz: Åhhh är det sant????!!!!!! Vad glad jag blir...har också en HP, en All In One. Ska genast testa då...hoppas den håller......Fattar inte varför inlägget blir så här Kan iaf inte bero på min amningshjärna iaf Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    min är en "HP deskjet 3745" det är en av de billigaste å rangligast modellerna av skrivare jag vet så håller den så borde din åxå göra det
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-02-19 20:34:08 följande:
    Frågar igen eftersom jag sitter med min "scrap-bok" och gör ett register. Vad har ni för rubriker i era??? Jag har fått med:Planerade LOsGjorda LOsÖnskelistaScrapträffarMässorVad borde jag mer ha med?
    skrev ju tilld ig vilka rubriker jag hade så du har väl redan rotat bland dem men jag glömde då att ajg har en "butiker" tror jag

där skriver jag egna resentioner på scrapshopar å skriver upp deras www-adress å så från dem man får visitkort så häftar jag in det åxå. det är bra när man fått skriva in många om man itne minns hur en vis butik var så kan man kika, så kan man ju kika lite i den om man letar efter en som har mycket papper eller en som ahr mycket stämplar eller så.
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-02-19 21:51:18 följande:
    Så ni får alltså reda på innan om ni blir publicerade? Jag har inte skickat in något så vet inte hur det funkar. Kan man skicka in vad som helst?En liten teknisk oviktig fråga kommer här: Om man ska ha det som finns i flik 4, tittar man då bakom eller framför fliken? Jag och sambon är inte överens
    jag fick ett mail den 20 december att de ville ha med min LO i februarinumret och att de ville ha in den så snabbt som möjligt för de var sent ute redan. så jag skickade den efter ett par dagar och en vecka innan tidningen kom så kom min LO hem igen men det var såååå läskigt innan den kom tillbaka, var ju rädd att  den kommit bort
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket