• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

coursell
    ja köpte en burk på 200g för 69kr med primablommor de va 100st i burken.

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-09 20:42:29 följande:
    Scrappar alla ikväll? Kommer inte åt mina scrapsaker och jag vill ju scrappa
    japps, jag har har 7LO:s 2 kort och en framsida på albumet kvar till nästa lördag då min pappa fyller 50 år!!! så det är 1 LO/dag nu.... säger bara det att det är tur att jag är FNYZ å inte BV man skulle ju kunna få scrapblock för mindre

har redan gjort en i förrgår å en igår å en idag så det kommer ju bli en om dagen i 10 dagar

åså ska jag göra ett alla :ns dag kort till smabon
  • Lingonflickan

Fnyz: Blir så avis på dig. Mina scrapsaker är blockerade förutom det ständigt dåliga ljuset där jag har dem. *mutter* Ang. Alla hjärtans (varför kan jag inte välja bilder från nedersta raden?)dag så får man väl hoppas att maken kommer ihåg det i år.

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-09 21:04:12 följande:
    Fnyz: Blir så avis på dig. Mina scrapsaker är blockerade förutom det ständigt dåliga ljuset där jag har dem. *mutter* Ang. Alla hjärtans (varför kan jag inte välja bilder från nedersta raden?)dag så får man väl hoppas att maken kommer ihåg det i år.
    min sambo är inte sån som bryr sig om alla hjärtans så även om han skulle veta att det är det så skiter han nog i det så jag tänkte överaska med ett kort iaf
    men å andra sida så brukar jag få påminna honom om min födelsedag åxå å säga vad jag vill ha å även ibland köpa det själv
  • DecemberLove

Hej!

Var får man tag i ett bra album som rymmer många blad? som man kan fylla ut med nya fickor gärna på nätet!

• Jen 82
    DecemberLove skrev 2007-02-09 21:47:13 följande:
    Hej!Var får man tag i ett bra album som rymmer många blad? som man kan fylla ut med nya fickor gärna på nätet!
    De flesta webshoper har. Kika i första inlägget i tråden så hittar du en hel lista med en massa bra butiker.
  • Mystjejen

Hello!
    Nu har jag en ny blogg... min gamla strulade heeela tiden...
    Har lagt ut minialbumet där nu, tyvärr syns inte texten men jag ska uppdatera senare.
    Men nu scrappar jag för fullt, en utmaning till the look blogg.
    Den måste bli klar ikväll...

www.frusigoldson.blogspot.com

Fnyz: Ja, det är verkligen tur att du är snabbscrappare! Många LO:s blir det!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket