• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79

Det utgår jag ifrån....

Easer har några soufflépennor hemma, men inte vit...

Mamma till KaramEllen
  • Tjej 83

jag har fått 5st gel pennot emd glitter i. men de står inget på dem. så vet inte om de är syrafria, inte vågat använda dem än.

• Jo79

Jaha... jag utgick från att du köpt dem i scrapaffär... Jag har för mig att jag läste nånstans att de flesta var syrafria, men jag är inte hundra...

Mamma till KaramEllen
  • Tjej 83

ne jag vet itne om de är köpte i scrapaffär elelr inte. borde va de då min syrra köpte dem o hon vet ju om att de ska va syrafria så.
    hmm får kolla upp de på något sätt. men går de inte med nåt papper? eller de kanske är något annat?

• Fnyz

soufflén är känd för at den fäster på alla underlag t.o.m GLAS

• Tjej 83

sökte på google på gelpennor o de kom bara upp länkar till tradera, o där stod de att de va syra fria. några där likna dem jag ahr. men man kanske inte ska lita på tradera? hmm
    ja hoppas att de är syrafria iaf.

• Mystjejen

Godmorgon!

Jo79: Vilken fin LO!!

Marajja (och ni andra intresserade...) Emily är GG på twopease, så gå in där och kolla på hennes LO:s. Hon har inte så jättemycket sådant på bloggen.

Vilka duktiga scrappare ni länkat till på twopease!!!
    Ska genast länka till någon av mina...
    Alltid kul med lite ny inspiration!

Har fått mitt ena paket idag förresten. Det var papper, dekos (några cut outs från MME) rub ons och en svart penna. Beställde papper och dekos ur MME serien, "starburst", tycker de är så snygga.

• Mystjejen

...och med GG menar jag Garden Girl... (för er som inte har varit där )
    Hon heter fraise därinne.
    Kanske var lite oklar i förra inlägget!

• Jen 82

JO79: Vilken härlig LO! Älskar verkligen det där pappret!

• Fnyz
    Mystjejen skrev 2007-02-09 10:55:48 följande:
    ...och med GG menar jag Garden Girl... (för er som inte har varit där )Hon heter fraise därinne.Kanske var lite oklar i förra inlägget!
    fraise, vart har våran egen fraise tagit vägen föresten?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket