• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Loppan: kanonfina bägge två!Men jag gillade bäst "vinter"

• Loppan79
    Asrta1 skrev 2007-02-09 13:50:21 följande:
    Loppan: WOW så fina! Blev störtkär i "Underbara blå" Har bara  att dela ut för dina LOsar! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Tack Generad
    claudia79 skrev 2007-02-09 13:58:31 följande:
    Loppan: kanonfina bägge två!Men jag gillade bäst "vinter"
    Tack. Jo, jag älskar bokstäverna som är på vinter. Det syns ju inte på bilden men de är glittriga och superfina Det svarta pappret är också bazzil bling *me love*.
  • kanskesnart

InaFia, Jo79 och loppan79: Vilka himla snygga LO:s ni gjort!! Gillar allihop jättemycke!
    loppan: Vad är det för bokstäver du använt på vinter LO:n? Dom va himla fina

• Loppan79
    kanskesnart skrev 2007-02-09 14:17:37 följande:
    InaFia, Jo79 och loppan79: Vilka himla snygga LO:s ni gjort!! Gillar allihop jättemycke!loppan: Vad är det för bokstäver du använt på vinter LO:n? Dom va himla fina
    kanske snart - köpte på scrapaddicted. De heter shimmer shapes och märket är scrapworks
  • Mystjejen

Skulle ladda upp mitt album på min blogg men det krånglar...sur...
    Har laddat upp det på scrapbutiken istället om någon är nyfiken...

Nu ska jag åka och hämta min sötnos...*lycklig*
    Har ju inte setts sedan i tisdags...så ikväll är det GOOOOSA och MYYYSA som gäller!

Just det...
    Loppan: I like...
  • Bark

Nu har ni gjort det igen...  Flört

...lagt in en massa fina lo:s vad duktiga ni är. Själv har det inte blivit något scrappat på hela veckan, fick ju ett paket från panduro där jag baställt för 800:-!! Men mycket var ju restat så jag vill inte börja använda det jag fick förrän jag fått allt!!Gråter  och lång leverans var det oxå på resten, två veckor!! Vi får se jag får säkert abstinens och sitter och scrappar i helgen i alla fall.Skrattande

Mamma till Jasmine & Timmie
  • BackinBlack

Loppan
    Vilka fina LOs! Jag älskade "underbara blå"! Måste scrolla upp och titta igen.

Mamma, pysseltok, skräckfilmsfreak, diskofil, drömmare...
  • kanskesnart
    Loppan79 skrev 2007-02-09 14:19:55 följande:
    kanskesnart skrev 2007-02-09 14:17:37 följande: InaFia, Jo79 och loppan79: Vilka himla snygga LO:s ni gjort!! Gillar allihop jättemycke!loppan: Vad är det för bokstäver du använt på vinter LO:n? Dom va himla fina kanske snart - köpte på scrapaddicted. De heter shimmer shapes och märket är scrapworks
    Ok, tack Måste nog köpa köpa sånna me
  • InaFia

Loppan - Superfina dina nya, gillar underbara blå bästSkrattande

Mamma till Ellioth
  • InaFia

Tack alla för era snälla ord, både här och i Gb. Det värmer!!!!

Mamma till Ellioth 060318
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket