• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79
    kikkan: Tack själv. Får se om någon mer komenterar senare under dagen!
  • Emmixen

Johanna 79: Jättefint!! Det jag kan tycka är att texten är lite platt.. Det jag hade gjort är att antingen sätta likadana bokstäver bakom, fast lite mer uppåt och höger eller så så att det blir som en skugga eller chalka kanterna. På fotona hade jag nog satt något form av fotohörn. Detta är ju som sagt vad JAG hade gjort, och vad jag tycker... Inte säkert att du tycker likadant! Räcka ut tungan Jättefint var det i alla fall, gillar särskilt negativ-grejen på andra sidan!

• Mystjejen

Johanna 79: Jag tycker båda e fina som dom är!

• claudia79

Johanna79: De var kanonfina bägge två! Men jag gillar när man har nån slags ram runt hela LO:n...typ prickar, streck, ritade linjer  eller bara en tunn skugga me chalk, för att markera ett avslut på dem...men det är som jag gillar

• kanskesnart

Johanna 79: Tycker också de var jättefina som de är. Du kanske kan göra lite "blänk" i bokstäverna med vit penna (om du förstår vad jag menar) det brukar ju kunna "liva upp" bokstäverna lite.

• Sol30

Åh, nu har jag beställt BÅDE från Scrapfun och Scrapoteket! Wiiihaaa!
    Har dock inte talat om slutsumman för sambon. Och kommer inte göra det heller!

• Blue Vapor

JOhanna - jag föreslår samma som kanskesnart här ovan! Lite vit-penna på bokstäverna så kommer de genast mer till liv! Och varför inte montera dem på distanskuddar? Tror jag kan bli jättebra! Vit-pennan kan du ju leka lite mer med över sidan också, så blir just det elementet mer återkommande. Annars tycker jag att de var jättefina, men jag håller med dig om att rubriken kan kännas lite onödigt platt.

VAR ÄR ALLA IDAG DÅÅÅÅ? Är det sport på teve, melodifestivalen såklart eller nåt annat???

Ni som har en sån Sakura soufflépenna - visst ska det väl stå "soufflé" på den? För jag fick inte alls en sån med mig hem.... trots att de hade dem i kassan och tjejen visste vad jag menade. En vanlig vit var vad jag fick

• Mystjejen

Jag e här....
    Väääldigt dött härinne idag!
    Kollar på melodifestivalen samtidigt!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket