• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-09 23:37:10 följande:
    !!
    What?!?
  • Camasunary
     Finns ju en äppelsort som heter Golden Deliciuos
  • Camasunary

Jaa, jag vet!! Jag är knäpp!! Men glad!

• Camasunary

Nu blir jag bortkörd från datorn, men det kanske är lika bra!!

Ha en trevlig & kul natt!

• Loppan79
    claudia79 skrev 2007-02-09 23:39:08 följande:
    Camasunary skrev 2007-02-09 23:37:10 följande: !! What?!?
    Jag trodde jag var den enda som inte fatta så jag frågade inte
  • Blue Vapor

FNISS nä jag fattad einte heller HAHA!

Cama - ah, härligt att det var skoj!! Jag sitter och filar på den runda utmaningsLOn... fastnade såklart här på FL istället

• Marajjah

Förvånadsvärt lite som skrivs här idag faktiskt. jag har stått med stryktvätt hela kvällen & håller samtidigt på att tvätta en massa. Intressant kväll, minnsann...

Alla som lagt in nya fina lo:s. Sååå duktiga!

BV
    har du fått mitt tävlöingsbidrag?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • MAMMSY

Tankjo Tankjo Girlies för alla Grattis om Liftningen

Huuu har haft det jättejobbigt här.. Orkar inte gå in på några närmare förklaringar, men tre av mina nära släktingar har inom loppet av tre veckor hamnat på sjukhus å har inte så långt kvar å bara de två senaste dagarna så har två av dom blivit sämmre
    Orkar inte synas här inne så mycket men jag tänker på er tjejer Kram från mig!!!

• Asrta1
    MAMMSY: Usch...va hemskt Vet inte vad jag ska säga men skickar lite styrkekramar till dig.
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket