• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Mama77: Lyllos! Ha så mysigt!!

Fnyz: Det tänkte ja också på igår....Var länge sen man såg av henneFundersam

Jo79: JÄTTEfin LO!! Verkligen

• KarinN80

Är inne på önskefoto är jag helt dum eller som inte förstår hur man gör små kort typ 6*4??

• Jo79

InaFia: Jättefina! Gillar rubriken på den första...

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79
    Coursell skrev 2007-02-09 09:12:01 följande:
    Godmorgon!Kela81: Skit också. Jag beskar två av mina bilder i mitt bildgalleri igår och nu är hela mitt bildutrymme borta i stort sett Ville ju bara att mina Lo´s skulle synas bättre.Vad kostar det att ha plus? Nu ska jag rota fram lite bra papper till Valentinkortet
    Det kostar 19:-/månad
    Jo79 skrev 2007-02-09 09:38:36 följande:
    NU har jag gjort den stooor så kanske ni ser... jag har prickat runt fotot med soufflépennan, det blir liksom blankt och lite upphöjt. Den är verkligen jätteskön att jobba med!(Pappret är inte så blått, det är mer turkost, men det ville inte min kamera förstå...) Mamma till KaramEllen
    Å så fin Jo79!
  • Fnyz
    KarinN80 skrev 2007-02-09 11:31:14 följande:
    Är inne på önskefoto är jag helt dum eller som inte förstår hur man gör små kort typ 6*4??
    jag tar redigera foto å sen kan man förminska den till önskad storlek genom förstoringsglaset (dålig förklaring) så du får ut foton som är vanlig storlek fast motivet är bara på en lite del
  • Sol30

InaFia: Oh, vad fina! Den var jättehäftig den med olika sidor! Gillar verkligen Vänt runt. Jättefina färger!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket