• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    InaFia: Jättefina!  Tycker att du fått ihopa dom fint alla tre likaså med titlarna Har själv så dålig fantasi när jag kommer till titelvalet.....Blev överförtjust i "Vänt runt" dom färgerna tilltalade mig!
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Mystjejen

InaFia: Jättefina LO:s! Min favorit var "på kalas hos Samuel".

• Blue Vapor

*susar förbi*

Jo79 - ÅH vilken snygg vinter-LO du visade!!

Hinner inte kommentera allt, men TACK för länkar vidare till den där Falconvahonnuhette! Ska bli spännande att kika på sen i kväll!

Ang Fraise - jamen jag SAAAAA ju för flera veckor sedan att hon plötsligt försvunnit - hennes nick var en dag borta ur min gästbok Usch, hoppas inget hemskt har hänt.... hon har kanske bytt nick och gått lite under jorden..... DU gamla Fraise, om du HAR bytt nick och inte vill ge dig tillkänna, kan du inte inboxa någon av oss här i tråden, så vi vet att du mår okej i alla fall?

• Blue Vapor

Nu måste jag leta fram utmaningstråden och kopiera Claudias skiss....IFALL vårt internet dör ikväll igen!! Höll på att gå åt igår då jag inte kom åt den....

• Blue Vapor

Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det??? MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!!

Helt enkelt

• Loppan79

Nya lo:s från mig. Rosa gärna men jag tål även ris

• Asrta1
    Blue Vapor skrev 2007-02-09 13:32:05 följande:
    Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det??? MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!! Helt enkelt Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Har mitt album liggande för jag har inte plats att ha det stående Helt enkelt
  • Loppan79
    Blue Vapor skrev 2007-02-09 13:32:05 följande:
    Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det??? MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!! Helt enkelt Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ibland stående och ibland liggande Äsch, oftast är det liggandes på golvet eftersom min dotter alltid vill titta i det och jag orkar inte ta upp det mellan gångerna. Men dess plats är egentligen stående
  • Asrta1
    Loppan: WOW så fina! Blev störtkär i "Underbara blå" Har bara  att dela ut för dina LOsar!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket