• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

hur mycke köper ni för i månaden? eller de kanske ni själva inte vill veta hehe

• Mystjejen

BV: Du missar inget! Tråkigt och dåligt...

• Mystjejen

Kanske ska försöka scrappa lite istället... Men scrapplusten har inte infunnit sig riktigt än...
    Behöver lite inspiration tror jag! Får surfa runt lite!

• pylle

jag är här har scrappat lite den ligger till sig nu.

• M73

Om mitt barn ville SOVA nån gång så kunde jag också få scrappa... *morrar lite*

• Marajjah

Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd!

BV
    Jodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig!

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Blue Vapor
    Marajjah - TACK , vetdu då ska jag se till att få rätt nästa gång..... *mutter*

*viskar*ochdenhärtänkerjagbehålladenmed.......funkadejuskitbrapåfotonju...Hemlis
  • Cheri
    Marajjah skrev 2007-02-10 21:48:03 följande:
    Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd! BVJodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    ooooooh... jag gillar inte alls the ark.. eller främst Ola Salo.. men jag tror jag ska tänka över saken lite grann.. Jag tar lite tid på mig så... Jag har ju inte gett Bono en chans förrns nu.. Så Salo skulle iaf ligga före tidsmässigt...  

bla blaa
  • Lingonflickan
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
  • Cheri
    Lingonflickan skrev 2007-02-10 22:16:33 följande:
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
    HAHA nejnej.. han e cool så.. men jag vet inte.. om alla säger att det är bra.. då måste Cheri säga att det är dåligt.. sen efter ett tag så kan hon komma och viska "okeeeej då . d e väl liiite bra då.."
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket