• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Kan meddela att det har inkommit hela FYRA (4) bidrag till Valentine-tävlingen i min blogg , haha, men jag vet ju att flera här håller på att hardcore-pyssla med sina! Såååå, jag hoppas det trillar in åtminstone några till tills imorgon sen kväll!

*piska*

• Marajjah
    Cheri skrev 2007-02-10 21:50:43 följande:
    Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd! BVJodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610ooooooh... jag gillar inte alls the ark.. eller främst Ola Salo.. men jag tror jag ska tänka över saken lite grann.. Jag tar lite tid på mig så... Jag har ju inte gett Bono en chans förrns nu.. Så Salo skulle iaf ligga före tidsmässigt...  bla blaa
    Meeeen, Bono är ju också fööör bra! Älskar U2!
    Lingonflickan skrev 2007-02-10 22:16:33 följande:
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
    Å Ola Salo är ju rätt söt tycker jag. Fast han hade gräsliga scenkläder idag.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Johanna 79

Här var det ont om folk forfarande
    Jag har gjort en liten förändring på min dubbel. Titta och komentera gärna...

Har lagt till en remsa bakom Texten, känns lite bättre. Man skulle nog villa göra lite blänk med vit penna också.

Det tråkiga är att jag inte har någon bra vit penna Får med andra ord försöka skaffa en sådan. Tyvärr så har vi inte någon väl sorterad butik här i stan

DSC02112_resize.JPG         DSC02111_resize.JPG

• Blue Vapor

Johanna - ah, redan mycket mer levande!! Skitbra!

Du har ingen bokhandel du kan kika hos? För de brukar ha Sakura-pennorna! Jag råkade ju få med mig en vanlig Sakura gel vit idag - och den är jättebra!!! (men ska ha en sån soufflé också )

• Johanna 79

Blue Vapor: Jo vi har en Bokia butik i stan, får kolla där... Jag har sett att ni skrivit lite om den här vita pennan här. Får kolla en dag på stan!

• kanskesnart

Men hur kan man inte vilja titta på OlaFörvånadRäcka ut tungan *viskar* Har ju varit lite av min hemliga kärlek i många år

Johanna 79: Blev jättebra med remsan bakom! Genast lite mer lyft åt rubriken

• Camasunary

Johanna: Du har gjort en jättesnygg dubbel och med förändringen så blev de strået vassare ändå!

BV: Du vet att jag jobbar hårt på mitt bidrag Halva familjen ramlade in här alldeles oförberett och jag som trodde jag skulle få en hel scrappkväll Så några minuter här å sen blir det scrappeliscrap!!

• Cheri
    Marajjah skrev 2007-02-10 22:52:36 följande:
     Meeeen, Bono är ju också fööör bra! Älskar U2!
    Aah! Men precis! ALLA älskar Bono.. Då måste Cheri vägar honom. ..men nu har jag gett upp det där..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket