• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Hej alla.
    Är det nån som har lust att införskaffa en sån där vit Sakura Souffle penna åt mej?
    Vill jättegärna ha en, men kan inte få tag på...

Portot borde ju inte bli så mycket.
    Har ni paypal så kan jag betala, annars kan jag ju skicka nått annat istället (en liten byteshandel).

Hör av er om nån är intresserad.

• Cheri

Hööörrni Stockholmstjejjer!! Ni har väl inte glömt bort träffen den 24:e va???

Jag kommer nog vara i lokalen från 11 nåt kanske? Så vilken tid tycker ni att vi ska säga?
    Och hur skulle vi göra med lunchen?

• Johanna 79
    Malin Ulrika: Jag kan kolla och fixa en sådan penna om det finns på Bokia här i lilla Västervik Ska ta mig dit på mån eller tis! Om du vill så köper jag en till dig med om det finns vill säga! Ja ska ju ändå ragga en till mig
  • Camasunary

Malin Ulrika: Klart jag kan skicka över en penna/pennor till dig! Klart du måste ha en soufflé den är supernajs!!

• Camasunary

OK Johanna! Du vann! Kanske bra om jag inte har ett ärende till Panduro...

• malin ulrika

Johanna 79 och Camasunary,
    tack för erbjudandena!!

Johanna 79, säg till om det finns. Om det inte gör det så kan du kanske fixa en Camasunary?

Tack så mycket ännu en gång.

Det är nog förresten säkratst att ni PMar mej i min inbox, jag hinner inte alltid läsa allting här i tråden...

• Johanna 79

Hehe... Jag kan ta på mig att kolla här istan. Hittar jag inte så kan jag hojta till

• Johanna 79

Jag PMar dig när jag varit på Bokia!

• Blue Vapor

malin ulrika - det åååååååårdnar vi! Om inte johanna hittar en så hittar Cama en eller så hittar JAG en   Jag ska ju också ha fatt i en....... det blir min.... SJÄTTE vita penna Har just nu en okej smal (Steadtler), och en BRA smal (Sakura vanlig gel) och en BRA bred De andra tänker jag inte uttala mig om, för dem gillar vi inte.

• malin ulrika

Tack Johanna 79, ch Blue vapor också!
    Nu vore det väl attans om jag inte äntligen ska bli stolt ägare till en Sakura penna!
    Såg dem faktiskt i en affär, men de hade bara svarta!!! Suck! De är ju en VIT man vill ha, det är jela grejen ju!

Åh vad skoj det ska bli!

Har haft en jobbig vecka på jobbet och känner mej småsur för jag gör allt hemma ni vet, medans karlen sticker iväg på olika saker.

Men nu blir jag rikitgt glad!
    Ungarna sover, jag sitter här med ett glas rödvin och ska skrappa lite grand, kan livet vara bättre?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket