Förr oss som är fast i Scrapträsket
BV
Det var så lite så...
jag ska nog göra samma sak som du nu. Har ju pratat om det ett tag. Man vet aldrig när Hugo vaknar å vill ha mat, dessutom är han förkyld stackar'n. ![]()
BV
Det var så lite så...
jag ska nog göra samma sak som du nu. Har ju pratat om det ett tag. Man vet aldrig när Hugo vaknar å vill ha mat, dessutom är han förkyld stackar'n. ![]()
Ja, där har du förb... rätt Fnyz. Man är ju kreativ bara man tänker på hur man ska göra en lo. Menmen... allt är ju tydligen en tolkningsfråga, så nu tolkar jag det som jag vill. Å det är väl säkert kreativt att tolka saker och ting också, så de ser väl det som en kreativ process hela tävlingen från början till slut. De må ju också vara kreativa då de ska bedöma det hela. Eller hur?
Nu har jag använt mig av sånna där penslar som det skrevs om i SB mm nr2. Belv väldigt nöjd faktiskt. Nu ska jag använda den till en lo jag planerat lääääänge!
Förresten så scrappar jag på kvällarna, sambon har Hugo då han inte sover. Sambon älskar nämligen att glo på tv så då kan han ju hålla honom... Brukar lätt kunna bli 5 timmar på en kväll. Sen kan jag scrappa lite på dagtid också, eftersom Filip håller på att skolas in på dagis och sen ska han gå där 5 timmar 3 dagar i veckan.
Å en heeelt annan sak, jag har gått ner 1,9 kg på en vecka. Snacka om stolt VV:are. ![]()
Såååå fin den var Fnyz. Du har verkligen lyckats att erfterlikna Annika. Verkligen! Supersnyyyyyygg! Vill också!
Cheri
Hoppas att allt löser sig. Tänker på dig.
Papper på Panduro - nya sorter?! Undrar om det inte blir en runda till Panduro. De borde väl visa dem på nätet, eller hur?!