• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

Elle á lá Carte? Det vore ifs trevligt med en GOD tidning, men det är bortkastat med goda recept på mig... jag är bara sugen på kladdkaka . Har bakat 3 hittills men ingen har varit så där gott kladdig och idag använde jag ändå ett recept för "Kladdig kladdkaka". Tog tom ut den 10 minuter tidigare... kanske har vi en superugn?

Ska försöka luska ut om "det" finns i DV, vore trevligt med ett magasin för en gångs skull... kanska kan bläddra igenom tidningen en gång också

(Ursäkta mitt husmodersinlägg!! )

• Blue Vapor

*frust* Ja, Elle a laCarte hette den förut, den har bytt namn tror jag -skitsamma! Ehm..... det var ingen rolig mat denna gången - allt såg ut som höstkäk faktiskt?? morötter och rödlök och sånt

Kladdkaka som är så jefla gott Hemlis varför sa du det? *kvida*

Ursäkta ännu en husmoder såhär på nattkröken Kyss

• Camasunary

Jag vill också emblossera!! Köpte ett jättefint pulver i torsdags och det är fortfarande oanvänt!! Förvånad

• Camasunary

Det värsta är att eftersom jag inte fått den där goda, goda kladdkakan än så finns suget kvar!! Räcka ut tungan

• malin ulrika

Mmmm, kladdkaka med vispad grädde....

• Camasunary

Undrar just hur många som kommer att baka sig en liten kaka imorron.. Fundersam

"Mothers day Pink" från reprint... använde "Old Rose Sparkle" på -kortet!

• Camasunary

Emblossa...är egentligen embossa Ett litet ord på skoj alltså!

• Blue Vapor
    malinulrika - gomorron förresten Äh, det är jag som skämtar/driver med en vanlig felsägning om att EMBOSSA (många som inte vet säger embLossa istället, eller embLossERA)

Cama - åååååååååååååååååååh det är som ÄR så snyggt!!!! Aj lööööv "MDP" Det andra undrar jag om jag äger...... Fundersam tror inte det - har nåt som heter något liknande, men det är säkerligen inte samma för det sparklar inte
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket