• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Mystjejen, så söt!
    Men jag fttar inte riktigt vart ska man gå för att se den din dotter gjorde?

• malin ulrika

Angående scraprum-möbler:
    här brukar jag gå och dregla ibland:
    www.bestscrapbookshelf.com/

Inte för att man i Sverige kan köpa därifrån men man kan ju få lite ideer kanske.

• Cia o krabaten

Mystjjejen: Nu blev jag sugen på att låte Engla, snart 2, vara med på riktigt...
    Hon brukar sitta bredvid och sortera blommor och annat pynt, men inte få göra själv... Kanske dags!!

• Mystjejen

Tack!
    Cia: Ja, det gick ju rätt bra! Och hon älskade att pyssla...måste köpa en barnsax bara...farligt farligt!

MalinUlrika: Scrolla ned till inläggt innan...

• MAMMSY

Mystjejen Underbar LO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Cia o krabaten

Heeeeeeeeeeejjjjjjjj Mammsen
    Hur mår ni?
    Jag får återkomma på måndag då min lunch blev uppskjuten...

• malin ulrika

Mystejejn
    jaha, den såg såpass "proffsig" ut att jag inte tänkte på att det var hon som gjort den! Antar att on haft LITE hjälp i alla fall...

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-17 18:31:19 följande:
    Heeeeeeeeeeejjjjjjjj Mammsen Hur mår ni?Jag får återkomma på måndag då min lunch blev uppskjuten...
    Lite segt här, har ont i halsen å i öronen.. Förutom allt annat..
    Å jag som precis tänkte kika in till dig å fråga hur detg ick
  • Tjej 83

malin ulrika
    inte vissa sånna sidor! hehe
    kollade första länken under gallery shit, vadå heltids jobb.

o den andra på turn mounts ja du de va några sidor.
    hmm.
    ska nog öppna sveriges största scrap affär med ALLT. typ 2000 kvm haha *drömma*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket