• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Jasså!
    emBOSSA vet jag ju faktiskt vad det är, även om jag inte gjort nått av det...

Japp, i morgon ska bakas kladdkaka...

• Blue Vapor

Men SUCK vad trött jag blir!!! Skrikandes Nu loggar FL helt plötsligt ut mig.... bara sådär... det var ju likadant i går vid den här tiden Kan det vara ett tecken, månne?

Hemlis

• Camasunary
    Blue Vapor skrev 2007-02-17 00:19:40 följande:
     Cama - åååååååååååååååååååh det är som ÄR så snyggt!!!! Aj lööööv "MDP" Det andra undrar jag om jag äger......  tror inte det - har nåt som heter något liknande, men det är säkerligen inte samma för det sparklar inte Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja!! Och ändå står det här oanvänt i sin lilla burk Förvånad

Det andra sparklar så fint så! Inte för inte som jag valde det till "The Ultimate Bling- Contest"
  • Blue Vapor

Det avgör det hela. Jag måste ha det. Det kan väl inte göra nåt, jag som redan har ca 50 olika? Märks ju inte? Eller hur? Det känns som att detta saknas. "old Rose Sparkle"  Ja, det fattas, hör ju jag det! Hemlis

• Camasunary

Hörni... brukar ni kolla på 2peas?? Har sett 2 mycket märkliga saker & ett fint album...

• kanskesnart

Hallå, ja blev intresserad av de där med embossingen. BV: Mena du att du hade målat med akrylfäg och sen embossat på?? Går det? Äh, ja måste fattat fel va?

• malin ulrika

BV:
    Jag ligger 6 timmar efter er, så när klockan är midnatt hos er är hon 6 på kvällen hos mej!
    Nu ska jag glo på TV lite, sen är det läggdags även för små kanadicker!

• Cia o krabaten

Cama. Hojta till om du vill ha världens bästa recept på kladdis

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket