Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej!Glad

• annika5064

Hej Jane!

Och välkommen hit! Vi har diskuterat dig tidigare i tråden och flera andra med scrapshoppar som pga för högt tempo och arbetsbelastning inte orkar fortsätta...och nog ÄR vi kunder ganska delaktiga i att det blivit så; vi ställer ju ganska orimliga krav på service och leverans; helst ska varorna vara iväg innan de är beställda! Vilken annan branch är det så i? H&M har ju leveranstid på 2 månader och ingen vänder sig mot det...

Så, jag har i alla fall fått mig en tankeställare och hoppas fler tänker till...

• annika5064

Japp! Här diskuterar vi allt som händer i scrapvärlden...Flört

• annika5064
    ScrapAddicted skrev 2007-01-21 21:32:48 följande:
    annika5064 - Har ni diskuterat lilla mig? *rodnar*
    Nämen, citatet föll bort ...skriver om svaret, då;

Japp! Här diskuterar vi allt som händer i scrapvärlden...Flört
  • annika5064

Jag har försökt att komma in på Scraproom i två dagar nu, men icke...ngn mer som har problem?

• annika5064

Ok, tack, då vet jag att det inte är datorn som håller på att balla ur; tycker nämligen att FL är grymt segt också...Skrikandes

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2007-01-22 20:46:51 följande:
    BV: Annika gjorde ett gäng såna för ett tag sen.Saamma upplägg för jul och födelsedag mm fast helt olika resultat.Jag har en jag markerat i en CK som jag ska använda mig av, men det är ju lite svårt att förklara...
    Japp, det har jag gjort...Annika Knober på Scrapperiet har också gjort en, om Thailand...
  • annika5064
    Fnyz skrev 2007-01-22 21:35:02 följande:
    nu har jag scrappat en stund, hade lite lite liiite block den senaste veckan men så bestämde jag mig ikväll att jag skulle lifta en person, inte en endast LO utan en persons stil liksom, lifta flera LO:s av en person till en LO ville ta nån som inte var för lik mig i stilen och nån svars stil jag var sugen på å testa, lotten föll tillslut på Annika hoppas det är okej annika ??håller på för fullt, har "snott" lite idéer från "e mycke mycke trött# och "älska dig mamma" och lite här å där inspiration från några andra åxå blir ni nyfiken nu
    Helt klart OK! Spännande att se resultatet!Skrattande
  • annika5064

Men oj, vad många nya!!!!!  till allihopa!

2xA skrev 2007-01-24 10:21:30 följande:
    Oops, jag lovade ju fota och lägga in mina 3 nya LO:s redan i förra veckan. Lyckades glömma det, men nu kommer de. Vill gärna höra ris och ros eftersom jag haft en scrappaus på ca 6 månader. Hur gör ni annars när ni fotar era LO:n? Jag lyckades inte få den att ligga platta mot bordet så att man bara kan fota LO:n, utan det kom med lite av bordet också. Det gör ju att de ser så sneda ut LO:n om ultraljudet är alltså en dubbel-LO, min första faktiskt! Vecka 32+4 - BF 17 mars 2007
     Går upp och ställer mig på bordet/stolen eller var LO:n än ligger och ser till att hålla kameran riktigt rakt...blir det inte helt rakt omformar/skevar jag till den i Photoshop...eller så struntar jag i det!Flört
  • annika5064
    Lilybee skrev 2007-01-24 11:29:35 följande:
    Är det någon som vet var man kan hitta bokstavsstickers från Oh, Baby! Girl? Från Basic Grey... (men det behövde jag kanske inte tillägga )
    Meli kanske har i sin butik; vet att hon har stort utbud av BG...www.scrapoteket.se
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket