• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 00:25:02 följande:
    *gäsp*Nejnu.... måste jag sova! Gonatt tjejer!Hoppas det inte är fara på färde, Asrta1!!Pyssla duktigt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    sov gott!
  • lilla my2

Inte längre Cheri..................... Generad

• Cheri
    Haha var det du! Då måste jag springa o kolla!

Kram o gonatt!
  • lilla my2

God Natt! Det var jag...................., I´m alive!!!!!!!!!

• miniGrynet

Inga gröna pluppar här nu... bara jag som är vaken, eller inte kanske...
    Är sååå trött, men ville sätta fast alla saker och bli någorlunda klar med det jag påbörjade ikväll... Dumt, nu kommer man väl inte få sova så mkt för dottern vaknar väl (imorrn) bitti och vill ha mat, precis som alla andra dagar... Att dom inte förstår att mamma är supertrött och behöver lite sovmorgon för hon har suttit uppe halva natten och scrappat - smart som hon är!

Här är den i alla fall, men den är inte klar, ska dit en ruta med text av nåt slag nedanför blommorna...
    Har inte bestämt hur eller vad det ska stå ännu bara... Men det får bli en annan dag!

Inte helt klar...

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Såg nu att man inte ser så mycket, men men... svårt att visa över datorn ibland!

Nu ROPAR (snarare SKRIKER) kudden efter mig!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • DianaJ

Då får man väl säga god morgon på er tjejer! Uppe sent, vaknar sent? ;)

Vad ni hinner med! MASSOR av fina alster ser jag när jag klickar mig runt! HÄRLIGT :)

Fastnade särskilt vid din senaste Fnyz :) Grym!

Tänkte jag skulle scrappat igår när sonen nattats eftersom Maken var iväg på jobb, men var ju tvungen att läsa igenom hela nya tråden ;) Sen kom maken hem tidigare än beräknat så då blev det lite kvalitetstid med honom. Men ikväll så! Vi drar iväg till landet över helgen så då kommer det inte bli inget scrappande, bara pulkaåkning, skidor och kanske en skotertur :)

Asrta1 - jag köpte på mig en massa CS i olika färger när jag började scrappa, sen visade det sig att jag ändå bara änvänder vissa kulörer men i olika nyanser. gjorde ett försök med de andra färgerna men det slutade alltid med att jag gjorde om hela LOn med favoritCS istället så till slut slängde jag en hel hög med papper jag inte hade för avsikt att använda...

Min scraptid är på kvällarna när sonen somnat (efter 19-20) och maken är iväg på jobb eller annat baluns :) Skippar tvn och scrappar istället. UNDERBART! ;)

• Emmixen

Nu är jag också vaken...

Asrta1: Hoppas att det gått bra med din son och att han mår bättre!

miniGrynet: Fin LO!! Häftigt med en "linje" så bakom texten..!

Men nu ska jag lägga mig lite igen... är trött!

Återkommer senare...

• älvanpurjo

komemr ej få någon tiod i helgen för att schrappa
    sonen hålelrp å att få första tanden så han är klängig och jätte svårsövd. och på råga p ådet blir jag gräsänkling till på söndag.....

• sofiemalmö

Åh börjar jobba på måndag!!Fundersam Delade känslor, ska bli skönt men kommer sakna min plutt såååå mycket!

Ska ju göra en dubbel för första gången till dagiset tänkte jag, hur sätter jag ihop dem? Öljetter och band eller?Fundersam

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket