• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY

Det finns faktisthändelser då man INTE har lust att plocka fram kameran för att spara å scrappa dessa tillfällen
    Som nu tex.... Tycker att det var lite VÄL tyst i köket... Å jo mycket riktigt där sitter en unge med Bajs över hela sig å golvetFundersamSkrikandesSkrattande... Julia har lyckats med att få ner handen i blöjan efter det att hon har gjort nr2 å sitter å tittar på sina händer å säger "Yschhhhh Yschhhh" å torkar av det på golvet... Så nu var det bara in med ungen i dushen å svabba av golvet... Det blir nog inget Bushuset idag, det här var Bus nog...
    HJÄLP... suckade den trötta mamman

• Örnen76
    MAMMSY skrev 2007-02-26 15:52:07 följande:
    Det finns faktisthändelser då man INTE har lust att plocka fram kameran för att spara å scrappa dessa tillfällenSom nu tex.... Tycker att det var lite VÄL tyst i köket... Å jo mycket riktigt där sitter en unge med Bajs över hela sig å golvet... Julia har lyckats med att få ner handen i blöjan efter det att hon har gjort nr2 å sitter å tittar på sina händer å säger "Yschhhhh Yschhhh" å torkar av det på golvet... Så nu var det bara in med ungen i dushen å svabba av golvet... Det blir nog inget Bushuset idag, det här var Bus nog... HJÄLP... suckade den trötta mamman
    Inte så kul... Hoppas att du kan skratta åt det sedan, men det är nog bäst att behålla den händelsen i huvvet, om ens där
  • SandraK

roha: jag har gjort en liknande LO och kallade den "Älskar varje del" (finns i mitt galleri).

• SandraK

Förresten, grattis till publiceringarna, kanonfina LOs!!

• Venezuela

Tam tara tam - en trumvirvel går till claudia, kanskesnart och skumpis för era vackra tolkningar på Swe.

Fnyz, Pylle och Mammsy - vad ni är produktiva och duktiga!

Sosofofie: Jag tycker att du har lyckats bra. Ska man tänka på något kan det på den först tex vara att sätta fotomattor under korten för att lyfta dom. Ser att du har doodlat en ram runt, men den kan va svår att se på det mönstrade. För att få rubriken mer levande kan du dra i några vita små streck, men som sagt -  bra jobbat! 

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-02-26 15:52:07 följande:
    Det finns faktisthändelser då man INTE har lust att plocka fram kameran för att spara å scrappa dessa tillfällenSom nu tex.... Tycker att det var lite VÄL tyst i köket... Å jo mycket riktigt där sitter en unge med Bajs över hela sig å golvet... Julia har lyckats med att få ner handen i blöjan efter det att hon har gjort nr2 å sitter å tittar på sina händer å säger "Yschhhhh Yschhhh" å torkar av det på golvet... Så nu var det bara in med ungen i dushen å svabba av golvet... Det blir nog inget Bushuset idag, det här var Bus nog... HJÄLP... suckade den trötta mamman
    Förvånad gah, skulle åxå ha sagt yschhhhhhhh yschhhhh tror jag
  • Tjej 83

väldigt fina LOs alla har gjort.
    sitter o väntar på paket. 2st. men de kom inte idag så får se imorn. hoppas det. hunnit städa lite i lådan med saker. de är ju bra..
    nähä kanske ska laga mat. kommer sen om ja hinner innan Prison Break,.,.

• Venezuela

Å jag ska ta en tur bort till scrapaffären. Känner att jag är värd något nytt...Skrattande Den känslan infinner sig iof varje dag, men men.

• iorlina

Haaa... Tänk om jag bodde nära någon scrapaffär, då skulle jag vara ruinerad! Som tur var har jag 6 mil till närmaste och det är svindyra panduro!

Jonathan 2006-10-12
  • MAMMSY

HiHi ja jag har nära till min scrappaffär.. Å ja vad ska man säga Varje månad försvinner det en massa pengar på nått mystiskt sättOskyldig 

Tackar för alla söta ord om min nya Kram på er!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket