• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-27 22:29:01 följande:
    ÅHÅ! Nu fattar jag. Nog dax att natta nu. :-O Ha en fortsatt trevlig dag!
    har du ansökt om medlemskap på mentorer forumet? så behöver du inte ansöka om plats hos mig utna jag kan skriva upp dig å så kan du läsa på lite där i mentorforumet hur det fungerar m.m. vad heter du på scrappiz?
  • kanskesnart

Ojoj, nu har ja missat en massa

2xA: Jättefina LO:s! Gillade den första mest, men som sagt, alla var jättefina.

Jen82: Åh, vilken härlig LO! Vad är det för typsnitt du använt? Supersnyggt va det.

Grattis Meli och Grattis Bitte Vilken liten sötis

Fnyz: Klart du ska bli mentor! Du e ju proffs ju

Fy va skadad man blir av den här hobbyn! Va på en husvisning förut och jag sprang direkt och letade potentiella scraphörnor! Har redan gjort klart en plan i huvudet vart allt ska stå och och budgivningen har inte ens börjat än

• Fnyz

woooohoooooooo mitt scrapprum är verkligen på G nu gubben å svärfar gjordeklart väggarna i grunden ikväll och nu ska jag välja färg å måla fint blir nog ljusa färger i typ rosa/lila eller så å så ska det inredas så bra som möjligt för alla mina saker och mycket plats för alla nya saker

har en ny "kompis" på väg som än så länge är hemlig men jag kan knappt bärja mig innan han kommer

• Fnyz
    Emmixen skrev 2007-02-27 22:50:45 följande:
    Fnyz: Jaaaaaaaaaaag vill ha mentor!! Har du plats kvar?! www.emmixen.se
    jag skrev bara upp 2 platser men ingen har definitivt anmält sig till mig än, eller jo mamma i småland verkar som hon definitivt vill ha plats, skriv inne i mentortråden på scrappiz att du vill ha mig så tar jag ju dem som är först att anmäla sig där liksom, kanske kan utöka till 3 åxå
  • Asrta1
    Fnyz: HAN ????? Låter som en Craft Robo
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-02-27 22:55:10 följande:
    Fnyz: HAN ????? Låter som en Craft Robo Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    nej ingen craft robo, det har jag tyvärr inte råd med nu
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket