• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Pyret78

Var har ni sett bittes bebis?? Vill ju oxå se den lilla sötnosen

• RebeccaKristine

Tack för alla svar! Ska försöka ta i lite mer då

• Emmixen
    Pyret78 skrev 2007-02-27 19:32:12 följande:
    Var har ni sett bittes bebis?? Vill ju oxå se den lilla sötnosen
    Också nyfiken.. GRATTIS förresten!

*leta, leta*
  • Jen 82
    Meli skrev 2007-02-27 19:27:18 följande:
    Jättefina nya Los som lagts upp här!! Nu sitter jag äntligen ner för att scrappa lite. har inte blivit så mycket tid, nu för dopet och bröllopet, men NU när det är över så
    Har du gift dig? Grattis i sånt fall

Pyret och emmixen: Jag har också sett bittes bebbe, snokade lite på webbisarna
  • Jen 82

Har lagt in mitt enda bidrag till rallyt i galleriet (o så lägger jag den här) Risa och Rosa gärna!

svartvit mindre.jpg

Fråga: Var det nån som var ute efter en Sakura suffle penna (vit) men som inte hittade?
    Jag har en oanv över som jag tänkte RAKA till MU men hon hade redan fått en, nån som är intresserad

• Skumpis

Bitte - GRattis!!!

Meli - Grattis

Jen - Det kan ha varit jag men jag har hittat en nu. Tack för omtanken

2xA - Fina LOs! Och vad tiden gått fort

• Tjej 83

jen82 jag leta med men ja hitta en. tack ändå.

• MamaKajsa

var hittar man vilka som vann i rallyt, om det nu är klart. Då i söndags fanns ju en rubrik i rallyforumet som hette vinnarcirkeln...men den är borta nu.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket