• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Sol30

2xA: Jättefina lo:s! Gillar nr 3 och nr 4 mest!

Jen82: Vilka härliga färger på lo:n! Jättefin och harmonisk!

• Pyret78

Jen 82: Jag äger ingen Sakura soufflé, brukar nalla av Fnyz då vi har scrapträff

• Meli

tack alla

Och vad söööööt Bittes liten är

• Fnyz

ja på www.lthalland.se var det jag såg bittes tös fick en konstig känsla mitt på dagen idag att nä nu har bittes bäs kommit å så sprang jagå kikade på webbisarna å den senast tillagda var hennes lilla agnes

• Örnen76
    liiinda skrev 2007-02-27 20:39:10 följande:
    Lite nyfiken bara!Är det någon av er som har en mentor på scrappiz? Jag är lite sugen på det! Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/
    Japp! Jag har det
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2007-02-27 20:27:40 följande:
    Jen 82: Jag äger ingen Sakura soufflé, brukar nalla av Fnyz då vi har scrapträff
    VAAAA äger du ingen det har jag missat Förvånad har inte ens märkt att det är min du lånar
  • Pyret78

Jag kom ju på var hon bodde till slut Minns ju hur bestört hon blev då Lina la ner pysselpunkten o Bitte inte längre kunde besöka henne. O var pysselpunkten låg glömmer man inte

Så sööt hon var lilla Agnes

Lite OT: Min kompis fick en liten sessa igår hon oxå, en liten Alicia Så himla sööt och jag kan knappt bärga mig från att åka dit Vill inget hellre än att snosa bebis

• liiinda
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-27 20:40:29 följande:
    liiinda skrev 2007-02-27 20:39:10 följande: Lite nyfiken bara!Är det någon av er som har en mentor på scrappiz? Jag är lite sugen på det! Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/Japp! Jag har det
    Ok...hur gör man för att komma in på den tråden? Jag menar var anmäler man sitt intresse?

Får du ofta utmaningar från din mentor?
    Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket