Mmm intresting att höra vad ni tycker
Ang tidningen blev jag tyvärr inte alls inspirerad av detta mars-nummer
Tyckte det kändes rörigt och allmänt plottrigt, med undantag för vissa godbitar
(
på er träsktroll!)
Men förra numret var bra tyckte jag, men så älskar jag ju hjärtan och så*tss* så därför kanske det passade mig
Jag får se hur jag gör.....
Ang Scrappiz tycker jag det känns trist att tävlingsforumet nästan dött ut periodvis..Och att deras veckoutmaningar känns som nerköp i popularietet om man jmfr med veckoskisserna där det "alltid" var tio bidrag-minst!Men annars gillar jag det ganska mycket faktiskt..finns mycket att läsa, men stort så man är nog ganska anonym 
Fnyz skrev 2007-02-28 12:50:12 följande:
claudia79 skrev 2007-02-28 12:00:43 följande: MamaKajsa: Stort Grattis!! Jag blev iofs inte förvånad, jag hade på känn att den skulle vinna! Den är kanon!sÅ LADIES igår låg jag och funderade lite på saker jag vill höra era åsikter om.....*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen? Bra/ Dåligt....Vill gärna få iggn en diskussion(konstruktiv) om detta* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på? Om jag förstått det hela rätt, så är Revan "bara" en extrastor QK??Eller.....?* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna! jag vill fortsätta med prenumerationen men ahr nog inte råd just nu när det gäller CR eller Revan så säger jag ingen av dem, det finns ju andra som tar revans dies OCH alla andra dies åxå från både QK, bossen, CB och sissix
Jag förstår nog inte riktigt vad du menar

Vilken är det som tar alla dies??*förvirrad*
HUr ska du göra då me tidningen? Köpa lösa nummer när du shoppar scrapsaker?