• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • 79maria
    Mamakajsa: Åh, grattis!!! Den är ju så fin! Jag blir så stolt över dig
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 10:23:10 följande:
    Ang scrapmängd:Jag scrappar i snitt 1-2 LOs/vecka. Jag ska på en scrapmara den 17/3 och vill spara lite till den. Det gäller ju att ha fotografier att scrappa också Jag gör ganska mycket kort också och får lite beställningar då och då. Nu har jag håller jag på med påskkorten. Hade pysselträff här i går och stämplade upp jättemånga ägg (*blinkar till Seedorfs* ). Får nog säga att jag är 65% kortmakare och 35% scrappare, men det går ju i perioder.
    va stämplade du ägg va det missade jag hihihi
    Jätte trevligt igår!! Längtar till nästa gång

Det var ju ngn som budade på Tradera på ett läckert papper (minns ej vem) men nu kommer serierna från
    Caution! Girl Collection  och Scull and Bone collection på följande sida
    http://www.scrapbox.se/

Jag ska shoppa tänkte att jag får dela med mig av detta fyndet... (kanske ngn redan har gjort ?!??!!?)

Tjing!
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Venezuela

MamaKajsa: En jättegrattis till dig, kul kul!

• Örnen76
    Jen 82 skrev 2007-02-28 10:22:43 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-28 10:21:32 följande: MamaKajsa skrev 2007-02-28 10:14:16 följande: Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt* Vart ?? Glöm! jag hittade! Grattis!
    Vartdå?!?!?!
  • Jen 82
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 10:38:48 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-28 10:22:43 följande: Jen 82 skrev 2007-02-28 10:21:32 följande: MamaKajsa skrev 2007-02-28 10:14:16 följande: Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt* Vart ?? Glöm! jag hittade! Grattis! Vartdå?!?!?!
    http://scraputmaningen.blogg.se/ 

Andra inlägget. Efter det att byta material... Det var därför jag inte såg det
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket