• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Meli

Willea

välkommen

nej, det är nog definitivt här för att stanna

mannen knorrar ibland och tycker att jag är tråkig..... själv tycker jat att han ska vara tacksam att jag bevarar våra minnen så fint

• Meli

mmm jag vet, avis, men jag har snabbscappat snart två sen i går kväll, två tiar per LO, vilket är lite fr mig, lyssnade lite på dig, att du bara "låter händerna jobba" sas, jag bruar alltid tänka så mycket och det har jag ionte gjort på dessa och de blev helt ok tycker jag. HAR några till som ska snabbscrappas så man kommer i fatt

• Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-28 09:28:47 följande:
    fnyz hur hinner du?asså du jobbar (?)o har en dotter med. gör din man alla hus sysslor hehe. ?om man hinner med 5 är man glad. men asså 20?? shit. verkligen bra o snabbt. o de är väldigt fina.
    jag jobbar bara 1 dag/vecka just nu och är hemma med matilda resten. min sambo jobbar mer än heltid så han är sällan hemma så hussysslorna gör jag men detinnebär ju åxå att han inte är här å stör
  • MamaKajsa

Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt*

• SandraK

Såg att ni diskuterade lite om vad som var "mycket" att scrappa per månad, så jag gick in och räknade lite bland mina LOs. Sedan jag kom igång igen efter senaste graviditeten, dvs sedan sommaren 2006 hag jag gjort 38 (varav 3-4 dubbel-LOs) vanliga LOs + att jag gjorde klart ett album till min mamma med bilder på alla som använt vår dopklänning. Och så ett antal kort.

Senaste månaden har jag gjort 6 LOs och drygt 10 kort, och då har känts som det en ovanligt produktiv månad... Jag brukar inte göra så många kort, men nu har jag lite på lager också!

• Mizty

Måååånga nya fina LO´s

Fnyz - Åh vad roligt med en scraphörna!! Blir inte alls sotis -)

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Jen 82
    MamaKajsa skrev 2007-02-28 10:14:16 följande:
    Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt*
    Vart ??
  • Jen 82
    Jen 82 skrev 2007-02-28 10:21:32 följande:
    MamaKajsa skrev 2007-02-28 10:14:16 följande: Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt* Vart ??
    Glöm! jag hittade! Grattis!
  • Örnen76

Ang scrapmängd:
    Jag scrappar i snitt 1-2 LOs/vecka. Jag ska på en scrapmara den 17/3 och vill spara lite till den. Det gäller ju att ha fotografier att scrappa också
    Jag gör ganska mycket kort också och får lite beställningar då och då. Nu har jag håller jag på med påskkorten. Hade pysselträff här i går och stämplade upp jättemånga ägg (*blinkar till Seedorfs* ).
    Får nog säga att jag är 65% kortmakare och 35% scrappare, men det går ju i perioder.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket