Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kanskesnart - jag tycker den var fin med bara bandet. Men det är ju jag det - älskar avskalat, vitt, vitt och vitt

• Loppan79

kanskesnart - var det klurigt att få lampskärmen fin? Funderar på att göra likadant Har en helvit lamskärm som skulle behöv lite uppiffning inser jag nu Flört

• Loppan79
    tootsieliten skrev 2007-02-01 00:17:13 följande:
    sidan fungerar inte som står i huvudinlägget! Har aldrig riktigt fattat vad exkat scrapping e!Säljer ni era saker?
    gå in på www.magdas.se högst upp i menyn finns en sida som heter typ"vad är scrapbooking". Läs där så förstår du nog
  • Loppan79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-01 09:10:51 följande:
    GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid
    Ha, ha, jag hade samma taktik igår kväll
  • Loppan79

Jag fick mitt paket från Magdas idag Eller okej postavin då, så imorgon direkt efter jobbet bär det iväg till posten och då får jag äntligen mitt paket

• Loppan79

Nya saker på scrapaddicted -jag rusar dit

• Loppan79

Tillbaka igen! De nyheterna var ju gamla ju LedsenFlört

• Loppan79
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:46:59 följande:
    Mammsy: Ja, man undrar ju när elsie-stuff kommer till Sverige... det kommer ju att sälja slut i USA snabbare än blixten!! Jag har ju egentligen gjort slut med elsie, men jag måste erkänna att det finns mååånga läckra stickers å grejs som jag gladeligen skulle lägga vantarna på!!Jag har äntligen träffat en ny också  ... ja, inspiratör alltså
    VEm?Räcka ut tungan
  • Loppan79

Nån som har tips på nån bra inspirationssida?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket