Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kela81 skrev 2007-02-08 16:36:14 följande:
    loppan79-det tar förfärligt lång tid oh...tänk dig om vi skulle använda oljefärg...då skulle vi nog dö kommer att bli fru 4/8 07
    Kan det ta längre tid???? Förvånad
  • Loppan79

Har fått klart 3(!) lo:s idag Okej, två var ju påbörjade sedan tidigare. Men ändå

• Loppan79
    Mizty skrev 2007-02-08 23:30:04 följande:
    Fnyz - Åh så snygg!!! Är mina favvofärger till scrapen Mammsy - Kul!!! Måste in å kika!SandraK- Var inne å kikade... Håller med, det blir en himla skilnad! Använder chalk på allt jag gör. Vad gjorde jag innan jag hade det Här blev det inget scrapande idag heller... Fick åka till akuten med min son! Han kunde knappast andas, men det visade sig vara falsk krupp. Så nu vet jag att det inte är sååå farligt med andningen. Men det var lite chockartat för lilla mamma! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Usch vad jobbigt! Men vad skönt att det gick bra i alla fall.
  • Loppan79
    kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande:
    Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna?
    undrar jag också. Och vart köper man den?
  • Loppan79

Hur hittar man till 2 peas hemsida? googlar men hittar inte Ledsen

• Loppan79
    Coursell skrev 2007-02-09 09:12:01 följande:
    Godmorgon!Kela81: Skit också. Jag beskar två av mina bilder i mitt bildgalleri igår och nu är hela mitt bildutrymme borta i stort sett Ville ju bara att mina Lo´s skulle synas bättre.Vad kostar det att ha plus? Nu ska jag rota fram lite bra papper till Valentinkortet
    Det kostar 19:-/månad
    Jo79 skrev 2007-02-09 09:38:36 följande:
    NU har jag gjort den stooor så kanske ni ser... jag har prickat runt fotot med soufflépennan, det blir liksom blankt och lite upphöjt. Den är verkligen jätteskön att jobba med!(Pappret är inte så blått, det är mer turkost, men det ville inte min kamera förstå...) Mamma till KaramEllen
    Å så fin Jo79!
  • Loppan79

Nya lo:s från mig. Rosa gärna men jag tål även ris

• Loppan79
    Blue Vapor skrev 2007-02-09 13:32:05 följande:
    Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det??? MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!! Helt enkelt Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ibland stående och ibland liggande Äsch, oftast är det liggandes på golvet eftersom min dotter alltid vill titta i det och jag orkar inte ta upp det mellan gångerna. Men dess plats är egentligen stående
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket