Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Asrta1 skrev 2007-02-09 13:50:21 följande:
    Loppan: WOW så fina! Blev störtkär i "Underbara blå" Har bara  att dela ut för dina LOsar! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Tack Generad
    claudia79 skrev 2007-02-09 13:58:31 följande:
    Loppan: kanonfina bägge två!Men jag gillade bäst "vinter"
    Tack. Jo, jag älskar bokstäverna som är på vinter. Det syns ju inte på bilden men de är glittriga och superfina Det svarta pappret är också bazzil bling *me love*.
  • Loppan79
    kanskesnart skrev 2007-02-09 14:17:37 följande:
    InaFia, Jo79 och loppan79: Vilka himla snygga LO:s ni gjort!! Gillar allihop jättemycke!loppan: Vad är det för bokstäver du använt på vinter LO:n? Dom va himla fina
    kanske snart - köpte på scrapaddicted. De heter shimmer shapes och märket är scrapworks
  • Loppan79
    claudia79 skrev 2007-02-09 23:39:08 följande:
    Camasunary skrev 2007-02-09 23:37:10 följande: !! What?!?
    Jag trodde jag var den enda som inte fatta så jag frågade inte
  • Loppan79

Jag har skrivit det förut men gör det igen! Gaaaaaad vad ni skriver!!!! Har inte varit inne sedan i fredags kväll och ni har skrivit 20 sidor Förvånad Orkar inte läsa ifatt ikväll. 

Venezuela - snygg!

• Loppan79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 21:58:25 följande:
    Loppan: Äh, det är väl inget Hänger i en tråd där det händer 20 sidor fram till lunch!!! Där gäller det att kika in MINST 2ggr/dag för att ha en chans.Glöm att vara borta en helg
    Inte meningen att gnälla. Jag gillar ju egentligen att det skrivs mycket men så brukar jag ju inte vara häriftån så länge heller
  • Loppan79

Grattis Mammsy. Superfin lo på swebloggen

• Loppan79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 13:54:40 följande:
    Å vad jobbigt det är att scrappa så här långsamt!!! Sitter och knåpar med en som jag vill skicka in till tidningen, men det tar ju eviga tider att välja fram och tillbaka hela tiden.Och inte klistra fast det ganska snabbt!!!Hur IDS ni långsamma scrappare?Jag har ju tröttnat på denna för länge sen nu
    ha, ha Jag kan välja papper i flera timmar och byta fram och tillbaka testa med något annat till osv. Fast jag tycker ju att det är ganska roligt
  • Loppan79

När sover ni tjejer? FundersamFörvånad Själv somnade jag halv nio igår när jag nattade lilltjejen. Vaknade när min man kom hem från jobbet klockan 10 men somnade om efter en timme igen Man behöver ju sin skönhetssömn! Flört

• Loppan79
    claudia79 skrev 2007-02-13 11:32:39 följande:
    Loppan: Men du jobbar väl på dagarna? Jag gör inte det just nu, om man då inte räknar att vara hemma som ett jobb..*funderar* Men ikväll måste jag lägga mig tidigare, för maken jobbar morgon i morrn, så då blir det ingen sovmorgon för min del, som det vart idag!Men jag har allmänt såååå svårt att gå och lägga mig!! Det är svårt att välja att avsluta sin egentid, lixom, känner jag
    Jo, jag jobbar ju. Eller kan man kalla surfa på fl att jobba FundersamFlört Nä, skämt åsido (hur sjutton stavas det?) jag jobbar ju faktiskt hela dagarna OCH kvällarna känns det som. Stupar ju själv i säng när dottern ska sova så det blir inte mycket scrappande för min del Ledsen
    Men nu ska ännu en kompis börja scrappa så vi tre ska börja med scrapkvällar har vi sagt Hoppas det blir så bara
  • Loppan79

Mammsy - jag skrev det här på scrappiz men jag klistrar in det här istället
    Hur beställer man på franticstamper? Måste man fylla i orderform? Fattar inte riktigt Generad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket