-
Helt rättFnyz skrev 2007-02-02 10:00:18 följande:loppan: tycker det låter bra jag fast jag skulle kalla fibers för garn inte snören tror jag
Ha, ha, tänkte också på det. Men hur översätter man det? Räcker det med stämplar?Tjej 83 skrev 2007-02-02 10:08:42 följande:vet de vad foam stamps är? eller ska du översätta det?jag visste inte först, gissa på någe med svamp o stämpel, men är de gammla i butiken kanske de inte vet? engelska är inte lätt för alla...??
-
Nu har jag skrivit till monokromatiska serien. Tack!Jo79 skrev 2007-02-02 10:13:05 följande:Loppan: Bra lista! Tänke oxå på att du kanske ska översätta foamstamps... och att du kanske ska skriva att det finns olika serier inom bazzill och föreslå att de kanske tar hem några serier i den monokromatiska serien som är störst och som kanske används mest? Eller är det överkurs? Mamma till KaramEllen
-
Hi, hi det skulle kanske behövasJo79 skrev 2007-02-02 10:14:36 följande:För att vara riktigt övertydlig kan du ju skriva ut bilder på de olika sakerna... Mamma till KaramEllen
Men de får väl kontakta en leverentör och fråga vad allt är
-
Vi kan ju se om det funkar på bokia här först så kan du ju säga det till din bokia senTjej 83 skrev 2007-02-02 10:16:24 följande:haha ett häfte på 20 sidor att ge dem.hoppas iaf att de köper hem lite saker. du kanju alltid maila mej pappret så kan ja ge det till min bokia affär med om de inte själva kan komma på ideén o köpa in saker.
-
Tjej 83 skrev 2007-02-02 10:35:10 följande:kanske din bokia förmedlar till alla bokia i sverige wohhoo *hoppas* haha
Kom då ihåg att det är min förtjänst 
-
Här kommer hela brevet och korrigerat. Någon som vill lämna synpunkter innan jag går dit med det? Jag springer iväg på lunch nu så ni har en stund på er

Scrapbooking Här kommer lite förslag på produkter som skulle göra ert sortiment av scrapbooksaker bättre. Grossister:www.metalimo.sewww.scraphouse.sewww.reprint.se Papper:Enfärgade papper är Bazzil störst på. Den populäraste serien heter monokromatiska.Priset i nätbutikerna brukar ligga på 5-7 kr styck.
Mönstrade papper:
Basic Grey är den största och mest populära leverantören. Nu i februari släpps 4 nya serier i Sverige. Basic Grey har även alfabeten, band, fibers (typ garn) mm som matchar deras pappersserier.
Andra stora märken är tex Chatterbox, Junkitz, KI memories, Crate paper, Fancy pants. Utöver dessa finns väldigt många andra leverantörer med fina papper. Priset på mönstrade papper brukar ligga på ca 7-9 kr.
Övriga produkter:
Glue dots - små limkluttar som de flesta använder till scrapbooking.
Chipboard - bokstäver och figurer i kartong. En av de största trenderna just nu inom scrapbooking.
Bling - tex små kristaller och glitter. Ganska ny trend inom scrapbooking.
Alfabeten (rubriker) - de populäraste varianterna är chipboard, rub-ons (gnuggisar), stickers och foam stamps (skumstämplar).
Snören och band - Finns snygga snören och band i en mängd olika märken. Något som är väldigt populärt är scrappers floss som är ett snöre på rulle.
Brads - har ni ju redan tagit hem.
Öljetter - i olika färger är också populärt. Till det behövs en öljettsättare.
Album - har ni redan tagit hem snygga.
Ni får gärna höra av er om ni undrar något.
MVH .................................. -
Oj, vad konstigt första stycket såg ut. Så ser det INTE ut i mitt brev
-
Ghaaaa, hur kunde jag glömma chalkMatriark skrev 2007-02-02 11:36:51 följande:Loppan79 skrev 2007-02-02 11:26:56 följande: Här kommer hela brevet och korrigerat. Någon som vill lämna synpunkter innan jag går dit med det? Jag springer iväg på lunch nu så ni har en stund på er Scrapbooking Här kommer lite förslag på produkter som skulle göra ert sortiment av scrapbooksaker bättre. Grossister:www.metalimo.sew ww.scraphouse.sewww.reprint.se Papp er:Enfärgade papper är Bazzil störst på. Den populäraste serien heter monokromatiska.Priset i nätbutikerna brukar ligga på 5-7 kr styck.Mönstrade papper:Basic Grey är den största och mest populära leverantören. Nu i februari släpps 4 nya serier i Sverige. Basic Grey har även alfabeten, band, fibers (typ garn) mm som matchar deras pappersserier.Andra stora märken är tex Chatterbox, Junkitz, KI memories, Crate paper, Fancy pants. Utöver dessa finns väldigt många andra leverantörer med fina papper. Priset på mönstrade papper brukar ligga på ca 7-9 kr. Övriga produkter:Glue dots - små limkluttar som de flesta använder till scrapbooking.Chipboard - bokstäver och figurer i kartong. En av de största trenderna just nu inom scrapbooking.Bling - tex små kristaller och glitter. Ganska ny trend inom scrapbooking.Alfabeten (rubriker) - de populäraste varianterna är chipboard, rub-ons (gnuggisar), stickers och foam stamps (skumstämplar).Snören och band - Finns snygga snören och band i en mängd olika märken. Något som är väldigt populärt är scrappers floss som är ett snöre på rulle.Brads - har ni ju redan tagit hem.Öljetter - i olika färger är också populärt. Till det behövs en öljettsättare.Album - har ni redan tagit hem snygga.Ni får gärna höra av er om ni undrar något.MVH .................................. Bra lista akrylfärg och chalk då?
Tack, tack
-
Å tack, det måste jag ju skriva såklarMarajjah skrev 2007-02-02 11:38:01 följande:loppankanske att det finns i olika storlekar, eller ja iaf bazzill, och att du vill (?) att de ska ta in 12x12 (30,5x30,5 cm) Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
-
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Jag skulle säga att jag är en blandning av skitigt rockigt och gulligt pastellsött och det mesta däremellan. Tycker inte att jag har någon egen stil utan blandar det mesta efter humör
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Basic grey
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
Rosa till scrapping, svart till kläder och vitt till inredning.
4. Prickigt eller schackrutigt?
Prickigt
5. Randigt eller rutigt?
randigt