Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Grattis till den egna butiken lilla my och lycka till!

Såg förresten under stämplar att det fanns en rubrik som hetter Cheri. Ska Cheri börja designa stämplar?

• Loppan79

2xA - Någon skrev ju tidigare i tråden att modellerna över pixma3300 är okej. Jag har en pixma4200 som jag tycker är jättebra. Säkert är det så att ju nyare modell desto bättre är den. Och dyrare.....

• Loppan79

Grattis Annika till publiceringen.
    Och Grattis Meli för att ha blivit utvald till Scrappiz blogg

• Loppan79

Visst var det väl några här som var intresserade av att bli DT. Jag hittade det här som kanske kan vara intressant för er...

Är DU vår nya designer?Moma har tyvärr lämnat teamet men därför vill vi välkomna en ny medlem i gänget.
    Är DU vår nya designer?

Är du en passionerad scrappare?
    Är du påhittig när det gäller utmaningar?
    Är du intresserad av nyheter och trender och skulle tycka om att skriva om det?
    Då är du den vi söker!

Mejla oss en liten presentation om dig själv, skicka gärna länk till blogg, hemsida eller galleri, skicka också med en layout som bäst visar din stil (500 pixlar).
    Skriv också en lista på tre trender som du tror kommer starkt under våren/sommaren.
    Din ansökan vill vi ha senast söndagen den 25/3. scraputmaningen@milly.se

Med vänlig hälsning,
    Scraputmaningens designteam

scraputmaningen.blogg.se/

• Loppan79

Vilka här är det som har bloggar? Måste lägga till favoriter

• Loppan79

Pylle - ja, där har jag ju kikat förut Nu är den lagd till favoriter också

• Loppan79

Pylle - vad rä det för chipboards du har på "busungar"?
    Hittade en annan favorit- Cool i keps! Superfin!

• Loppan79

Annika - ja just det! Tack, den är också lagd till favoriter nu

• Loppan79

Tack för länkar till allas bloggar. Jag har lagt till favoriter men orkar inte kolla nu

• Loppan79

Hoppar in här och vinkar. Har inte hunnit sitta vid dator på en vecka Ska se om jag hinner läsa ifatt lite i helgen. Vinkar lite så ni inte glömmer bort mig i alla fall

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket