Förr oss som är fast i Scrapträsket
Wow! vad snygg Cheri!
Wow! vad snygg Cheri!
Jag har för mig att hon har ändrat i sina köpvillkor. *kilar in och kollar*. Såhär står det nu
"En automatisk orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. Vid förskottsbetalning: Summan betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter beställningen gjordes. Vid erhållen betalning plockas ordern, och mail om eventuella slutsålda varor mailas till dig. "
Man ska alltså numer betala vid första mailet och bekräftelsemail kommer efter betalning.
Nu ska jag snart iväg på nån slags scrapinformation på Bokia här i stan. Det är nån Lotta Högdahl som kommer, "en riktig hejare på scrapbooking"
enligt informationsbladet. Vet inte vem det är eller vad jag ska förvänta mig av kvällen men det kan ju alltid vara roligt att träffa andra som vill scrappa
Å det kostade bara 20:- så jag tänkte att jag kunde gå dit och kolla även fast det verkar vara en nybörjarinformation.
Dessutom är det hela 4 stycken
jag känner som scrappar/ska börja scrappa. Jag fick ju med en kompis för ett tag sedan och hon har nu fått med ytterligare 3 stycken
Nu är jag tillbaka efter min scrapbookinformation på Bokia. Det var väl sådär tycker jag. Men jag fick prova några superbra pennor från Zig, tror de hette nått med brush.... Äh de var i alla fall nästan som en pensel och sååååå bra att rita (doodla) med. Sen provade jag Fiskars skärmaskin som också var väldigt bra och en slags rund skärgrej som man skar i figurmallar med också den väldigt bra. Men både skärmaskinen och skärgrejen kostade 300:- styck
. Tänk vad mycket papper och dekorationer man kan få för de pengarna
. Köpte i alla fall 3D kuddar och beställde de superbra pennorna
En sak som slår mig när man är på sådana träffar är hur blyga och tysta folk är. Jag ser inte mig själv som speciellt framåt men herregud folk blir ju nästan rädda när man tilltalar dem. Jag var den enda som var själv där eftersom platserna var slut när mina kompisar skulle boka in sig men man kan väl ändå prata med folk. Jag hejjade på de som satt runt min plats när jag kom och folk liksom tittade på mig som jag var knäpp
. Nä det blev inga nya scrapkompisar där inte.
Nu ska jag vara social med min man ett tag. Vi hörs imorn!
Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget
(märks det att jag inte hittar så bra i Storstan?
)