Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Wow! vad snygg Cheri!

• Loppan79
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande:
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jättefin ju! Inte ska du vara missnöjd med den KyssFundersam
  • Loppan79
    Favoritbutik på nätet: Handlar på olika mest hela tiden.
    Nästa inköp blir: Mer chipboards, rub-ons och förhoppningsvis BG:s nya serier som ju kommer snart
     Favoritdeko just nu: Chipboards och glitter
    Används aldrig på LOs: mönstersaxar
    Less- or more-LOs: Less!
    Antal LOs i månaden: I genomsnitt ca 2 st men det går väldigt i vågor, ibland kan jag göra 3 st på en vecka och ibland inte någon på två veckor.
    Antal LOs totalt: Ingen aning! Fundersam
    Tid för en LO: 2 timmar och uppåt....
  • Loppan79
    Jo79 skrev 2007-02-14 15:41:12 följande:
    Så har jag då beställt de nya papprena från BG  trots att jag egentligen inte skulle... Men de gick inte att motstå!! Mamma till KaramEllen
    Vart har de fått in dem?Räcka ut tungan
  • Loppan79
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande:
    Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen) 

Jag har för mig att hon har ändrat i sina köpvillkor. *kilar in och kollar*. Såhär står det nu

"En automatisk orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. Vid förskottsbetalning: Summan betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter beställningen gjordes. Vid erhållen betalning plockas ordern, och mail om eventuella slutsålda varor mailas till dig. "

Man ska alltså numer betala vid första mailet och bekräftelsemail kommer efter betalning.

• Loppan79

Nu ska jag snart iväg på nån slags scrapinformation på Bokia här i stan. Det är nån Lotta Högdahl som kommer, "en riktig hejare på scrapbooking" enligt informationsbladet. Vet inte vem det är eller vad jag ska förvänta mig av kvällen men det kan ju alltid vara roligt att träffa andra som vill scrappa Å det kostade bara 20:- så jag tänkte att jag kunde gå dit och kolla även fast det verkar vara en nybörjarinformation.

Dessutom är det hela 4 stycken Förvånad jag känner som scrappar/ska börja scrappa. Jag fick ju med en kompis för ett tag sedan och hon har nu fått med ytterligare 3 stycken

• Loppan79

Nu är jag tillbaka efter min scrapbookinformation på Bokia. Det var väl sådär tycker jag. Men jag fick prova några superbra pennor från Zig, tror de hette nått med brush.... Äh de var i alla fall nästan som en pensel och sååååå bra att rita (doodla) med. Sen provade jag Fiskars skärmaskin som också var väldigt bra och en slags rund skärgrej som man skar i figurmallar med också den väldigt bra. Men både skärmaskinen och skärgrejen kostade 300:- styck Förvånad . Tänk vad mycket papper och dekorationer man kan få för de pengarna Räcka ut tungan. Köpte i alla fall 3D kuddar och beställde de superbra pennorna

En sak som slår mig när man är på sådana träffar är hur blyga och tysta folk är. Jag ser inte mig själv som speciellt framåt men herregud folk blir ju nästan rädda när man tilltalar dem. Jag var den enda som var själv där eftersom platserna var slut när mina kompisar skulle boka in sig men man kan väl ändå prata med folk. Jag hejjade på de som satt runt min plats när jag kom och folk liksom tittade på mig som jag var knäpp Fundersam. Nä det blev inga nya scrapkompisar där inte.

Nu ska jag vara social med min man ett tag. Vi hörs imorn!

• Loppan79

Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )

• Loppan79
    Jen 82 skrev 2007-02-15 21:43:02 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande: Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )Panduro ligger på Kungsgatan vid hötorget ner emot östermalmstorg. Skapa ligger på Hornsgatan vid Mariatorget Papprika ligger inte centralt utan i Gubbängen ca 15 min med t-bana från centralen + 5 min prommenad. Scrapstudion ligger på tomtebodagatan Sen tipsade B V om en bokaffär i PUB huset med scrapsaker (men där har jag inte varit) och det ligger också vid hötorget
    Å tack. PUB hittar jag ju till men vart ligger panduro? Ser jag det från hötorget? Har ingen aning om vart östermalmstorg ligger Generad. Jag kommer gå från station på kungsgatan förbi hötorget och fortsätta mot Stureplan tror jag Fundersam.
  • Loppan79
    Blue Vapor skrev 2007-02-15 23:01:22 följande:
    Det är helt sjukt vad ni skriver under en dag....................*trött i ögonen och scrollfingret*Loppan79 (var det väl??)Sthlmsbutiker -Ja om du ska vara vid hötorget så är det ju jättenära ner till stora Panduro! Även nära till bakre PUB-huset, där bokhandeln längst in har en rejäl hylla scrapsaker (dock inte de kändaste märkena - men väl Diecuts with a View-prylar bland annat.)Skapa Hobby ligger på Söder - Hornsgatan nära Mariatorget. Dvs inte alls nära där du ärPapprika - en rätt bra bit söder om stan.Den på Tomtebodavägen/gatan finns väl inte kvar????? Stängdes väl redan förra vintern? Eller har den startat igen kanske?Magdas i Rimbo - inte direkt på vägen mellan Sthlm och Uppsala Mer ut åt Norrtäljehållet.Det är dååååååååligt med scrapbutiker i huvudstaden!!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Bakre pubhuset? Finns det olika pubhus? FörvånadGenerad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket