Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-02-05 09:52:55 följande:
    Emmixen: www.scrapevent.se/STOOOOOR kurs/mässa/happening med inbjudna kursledare från utlandet!DYRT som attan men det ska bli såååå kul Trallar: *BV och jag ska åka! BV och jag ska åka!*
    *håller för öronen och ropar* BINGO, BINGO, BINGO
  • Loppan79

Har precis kollat i era gallerier på nya lo:s men har glömt hos vilka Förvånad Superfina alla nya lo:s i alla fall

• Loppan79
    Mysanpysan skrev 2007-02-06 12:44:03 följande:
    Hej kikar in till några av er för att titta på era scrapping.Jag antar att det heter Lo:s Vad står det för?Ann-Louis
    Lo= layout
  • Loppan79
    Pyret78 skrev 2007-02-06 14:02:04 följande:
    Jag undrar oxå vem lille Arvid är??MIS: Ha det så bra dagtid, så syns vi här när det mörknat
    Tror att Arvid var en som dog i psd nyligen. Finns en tråd om det här på fl.
  • Loppan79

Mystjejen - jag kör också bara på. Men det kan ta låååång tid att komma på hur jag vill ha det ibland kör jag efter skisser men det slutar oftast med att det ser helt annorlunda ut än skissen

• Loppan79

Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa? FundersamFörvånad Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller? Flört

• Loppan79
    Jo79 skrev 2007-02-08 15:48:24 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande: Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller? Myyycket vettigare! Hade han börjat städa om han gått tidigare?  Mamma till KaramEllen
    Tyvärr måste jag nog svara ja på den frågan
    Mystjejen skrev 2007-02-08 15:53:08 följande:
    Han menar nog städa bland dina scrapsaker... eller...??!!
    Jo, det kanske han menar och det kan jag ju starkt hävda att jag har gjort för det kan han ju inte kolla Flört
    MiaB72 skrev 2007-02-08 15:48:20 följande:
    Loppan: Klart du ska scrappa! Vad pratar han om - städa? Nej, sånt vill man ju inte gå tidigt för
    Nä, precis vad jag tyckte
  • Loppan79
    kela81 skrev 2007-02-08 16:08:18 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande: Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?  Städa VAd är det Du kan ju alltid scrappa om att städa-blir han nöjd då kommer att bli fru 4/8 07
    Ha, ha kanske ska föreslå det Flört 
  • Loppan79

Ibland tar det såååå lång tid för akrylfärg att torka Ledsen

...eller så är det bara jag som itne har nått tålamod

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket