• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

annika
    när du fyllde i myran, la du färgen på den rispiga sidan då?
    för ananrs smetar la de med ut sej elelr?
    fräckt o göra så själv.
    får man testa, undra om office har clipart? eller är det bara word som har? hmm

• MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-04-10 21:45:26 följande:
    Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil! Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"Bark: Jättefina LO:S oxå!!Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont! Men ha det så gott allihop
    Å inte kul alls, krya på dig!!!
    Säger oxå gonatt nu... Fyyy fasen vad jag hatar att börja jobba alldels för tidiiiigt!!!!!!
  • annika5064
    claudia79 skrev 2007-04-10 21:45:26 följande:
    Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil! Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"Bark: Jättefina LO:S oxå!!Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont! Men ha det så gott allihop
    Tack så mycket för dina fina ord!Skrattande Remsan är ett KI Memories-papper med höstmotiv; tog bort de oranga...myran och fjärilen är cliparts som jag skrivit ut på OH-film och målat med akrylfärg!
  • Cia o krabaten

Och jag vill veta vad dte är för bokstäver!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Tjej 83

nehe hade visst itne office på denna datan bara wordpad (?) jaja men man kan la spara bilder från nätet o fixa i paint o skriva ut. fräckt iaf

• annika5064
    Tjej 83 skrev 2007-04-10 21:49:04 följande:
    annikanär du fyllde i myran, la du färgen på den rispiga sidan då?för ananrs smetar la de med ut sej elelr?fräckt o göra så själv.får man testa, undra om office har clipart? eller är det bara word som har? hmm
    Nej, jag målar på den blanka; akrylfärg torkar fort...
    Cia o krabaten skrev 2007-04-10 21:50:35 följande:
    Och jag vill veta vad dte är för bokstäver! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Det är American Crafts chipboardbokstäver, inköpta på www.multiscrap.dk på mässan nyligen i Göteborg; de hade alla olika varianter på deras alfabeten. Ordet Bobbycar är oxå AC, fast filt-thickers...
  • Cia o krabaten

Tack

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Bark

Nehe girls, nu får jag säga god natt till er allihop själv ska jag rusa till jobbet!! Bara tre nätter kvar sen helg igen!!

Nattinatti på er!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • annika5064
    Bark skrev 2007-04-10 21:58:24 följande:
    Nehe girls, nu får jag säga god natt till er allihop själv ska jag rusa till jobbet!! Bara tre nätter kvar sen helg igen!!Nattinatti på er! Mamma till Jasmine & Timmie
    Nattnatt!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket