• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Bark

Redde ut det själv

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Scrapmom

Håll musen över bilden och klicka på den lilla blå disketten som kommer upp i vänstra hörnet.
    Kommer inget upp så högerklicka och välj Spara bild som...

• Bark
    Sydskåning skrev 2007-04-12 21:14:25 följande:
    Najs
    Tack, jag brukar förminska i paint. Min svåger visade mig för ett tag sedan. Tycker det är svårt att se hur stor bilden blir där.
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • claudia79

Bark & Cia: Vilka fina LO:s!!

Sådär nu har jag scrappat en LO, tog denna timmen av fritid ikväll Nu måste jag hoppa  i bingen, för jag är såååå trött på dagarna trots att jag lägger mig i tidFundersam Jag är inte van att jobba helt enkelt   Men känns som man hamnar helt fel här i träsket ju Förr var jag inne typ var 20e minut och nu en ggn om dan typ, hoppas ni inte glömmer mig Kika gärna på min blogg imorrn så ska den nya finnas där! Sov sött!!

• Cia o krabaten
    Sydskåning: Nu är jag tillbaka, får det inte att funka iaf!!!

När jag högerklickar på bilden har jag inte kopiera utan bara kopiera bild mm...
    Hilfe!!!
    Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Cia o krabaten

Hej Claudia!

Saknar dig mfl här inne Fundersam
    Men det kostar ju med denna hobby så man måste väl jobba också
    Har precis erbjudit mig att extrajobba på lördag efter en elräkning på 8papp efter avläsning!!! Penga mun

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket