• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Sosofofie

FlowerGirl: jag tycker nog oxå att första var snyggare.. andra är givetvis jätte fin den oxå!

• Coursell

Söker inspiration!
    Hojta gärna till om ni har altered scrap i era gallerier och gärna ni som gjort bokmärken

• Coursell

Någon hade även gjort en tag eller liknande att sätta på vinflaska när man gav bort den. Nån som minns vem det var?

• Jen 82
    Coursell skrev 2007-04-13 13:21:45 följande:
    Söker inspiration!Hojta gärna till om ni har altered scrap i era gallerier och gärna ni som gjort bokmärken
    Jag har gjort ett bokmärke
  • claudia79

Cia: Tack Jooo man måste ju som sagt börja dra sitt strå till stacken nu, så jag kan fortsätta shoppa frenetiskt haha Men stackars er - äcklig återbetalning! Det har jag också fått från CSN...*Muttrar över idiotiska studievägledaren, som ofta gör så att folk blir återbetalningsskyldiga..grr!*

Flowergirl: Ja tyckte också det första kortet var "finare" Enkelt kan va lika snyggt som mer avancerat, och det tror jag de flesta härinne håller med om..

Venezuela: Den var superfin!

En ny LO finns i mitt galleri! Risa och rosa gärna

• claudia79

Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis

• claudia79
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:49:47 följande:
    Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
  • Matriark
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:49:47 följande:
    Toppklass Borde lätt ha kunnat placera sig.
  • Bark
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:36:30 följande:
    Cia: Tack Jooo man måste ju som sagt börja dra sitt strå till stacken nu, så jag kan fortsätta shoppa frenetiskt haha Men stackars er - äcklig återbetalning! Det har jag också fått från CSN...*Muttrar över idiotiska studievägledaren, som ofta gör så att folk blir återbetalningsskyldiga..grr!*Flowergirl: Ja tyckte också det första kortet var "finare" Enkelt kan va lika snyggt som mer avancerat, och det tror jag de flesta härinne håller med om..Venezuela: Den var superfin!En ny LO finns i mitt galleri! Risa och rosa gärna
    Ja vad ska man säga??  Du är bara så duktig. Skitfin!!
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark
    venezuela skrev 2007-04-13 10:39:50 följande:
    Hej flickor! Min dator gillar inte påsken och för andra året i rad valde den att sympatisera med Jesus, med den skillnaden att den inte återuppstår på tredje dagen... Gick att rädda det mesta men alla mina favoriter är borta och jag sörjer flera års samlande av vettiga sidor, buhuhu. Nu ska jag sätta mig och bläddra bakåt i tråden, puh!Fick en LO gjord igår kväll - liftade återigen Cheris LO 'Arg'Risa och a om ni vill...
    Jättefin Lo. Den är så fint upplagd. Skulle oxå vilja lifta den!!
    Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket