• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Bark

Pylle: WOW  Häftig!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Örnen76

Superfina LOs ni har lagt in i dag tjejjer!! Massor med

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • MiaB72
    pylle: Cool

*springer genast in i Claudias blogg*
  • Edma

Fint ni gör allihopa!
    Nu har jag uppdaterat mitt galleri med 2 nya alster. Risa och rosa

Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
  • Fnyz

god kväll, inne en sväng, har suttit en massa ute på altanen idag så himla udnerbart väder ju!!!

iaf så har jag scrapapt lite sista veckan!!! äntligen! har varit lite småblock fram å tillbaka men nu har de släppt hoppas jag. har iaf en ny i 12*12 å en i 8*8 å en i lettersize. härär den i 12*12

matildas första jul.JPG

• Örnen76
    Fnyz skrev 2007-04-13 20:10:37 följande:
    god kväll, inne en sväng, har suttit en massa ute på altanen idag så himla udnerbart väder ju!!! iaf så har jag scrapapt lite sista veckan!!! äntligen! har varit lite småblock fram å tillbaka men nu har de släppt hoppas jag. har iaf en ny i 12*12 å en i 8*8 å en i lettersize. härär den i 12*12
    Supernice!
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Fnyz

vi var på scrapträff hos pyret igår å hon har inget internet, kanske inte på ett bra tagt så de e därför hon är osynlig här inne om ni funderade. Hon har iaf total internetabstinens!!! å träskabstinens såklart

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket