• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Scrapmom
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:49:47 följande:
    Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
    Älskar färgerna och papprena i "Badbrud", och vilket härligt foto!
  • Fnyz
    Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
    jättefina bidrag till tävlingen   jaja jag gillade verkligen årstids LO:n den blev min favorit :-d å den var du ju inte helt nöjd med
  • Venezuela

Claudia: Jisses vad många fina LO´s du lagt ut. Det hopar sig i min inspirationsmapp nuFlört

• claudia79

Tack allihopa för era snälla och peppande ord Ja vad ska ja säga, Fnyz? Smaken är som baken hihi

venezuela skrev 2007-04-13 15:04:24 följande:
    Claudia: Jisses vad många fina LO´s du lagt ut. Det hopar sig i min inspirationsmapp nu
    Wow jaha Kul att kunna inspirera
  • Fnyz
    claudia79 skrev 2007-04-13 15:15:09 följande:
    Tack allihopa för era snälla och peppande ord Ja vad ska ja säga, Fnyz? Smaken är som baken hihi Wow jaha Kul att kunna inspirera
    jo dee sant, jag har en ganska så bred smak FlörtKyss
  • Sosofofie
    Du gör så snyggt! Att du inte är nöjd med årstids lo:n kan inte jag förså!
    Och precis som venezuela skriver så är du en riktig insperationskälla!!
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-04-13 15:28:13 följande:
    jo dee sant, jag har en ganska så bred smak
    Ja då får väl jag säga att jag har en ganska så breeeed bak då
    Sosofofie skrev 2007-04-13 15:28:54 följande:
    Du gör så snyggt! Att du inte är nöjd med årstids lo:n kan inte jag förså! Och precis som venezuela skriver så är du en riktig insperationskälla!!
    Men TACK kära du Det var verkligen jättegulligt sagt
  • Fiafisen

Skulle bara kika in å säga trevlig helg på er allihop. Min dator har ju lagt av så nu får man snällt vänta till måndan innan man kan snoka runt hos allihop! ha det gott!

• pylle

hej hej på er! så mycket fint ni lagt upp har mest bara ögnat igenom och tittat på alla era nya är ju sånt underbart väder så bäst man passar på och njuter av det.

har en ny att visa er

mini punkare.JPG

Nu så är det dax för lite kvällsmat så hej så länge på er.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket